↗ till inläggetjag gjorde ut gtasa på 1 dag och jag såg inga hajar. tror att det inte finns :(
haha säkert
↗ till inläggetjag gjorde ut gtasa på 1 dag och jag såg inga hajar. tror att det inte finns :(
haha säkert
ska försöka ta en bild
+ Zantera det finns ingen kåd till hajar på gta sanandreas :P
↗ till inläggetska försöka ta en bild
+ Zantera det finns ingen kåd till hajar på gta sanandreas :P
Asså undrar bara hur du orkar.
Klart att alla blir förvirrade här på fuska om du går omkring och säger "Det finns hajar, dom spånas på Mt. Chiliad och simmar igenom tågtunnlarna in tilll centrala Los Santos där de badar i fontänen" fast resten säger att det inte finns.
Du behöver inte ljuga för att skriva ett inlägg.
Det finns delfiner I San Andreas men absolut inga hajar. Tråden kan låsas eftersom ämnet är färdig diskuterat.
Jag har aldrig någonsin sett en haj eller delfin ;:
↗ till inläggetJag har aldrig någonsin sett en haj eller delfin ;:
Som Cyper sa, lås tråden nu...
Jag har sett delfiner, maneter, fiskar å sköldpaddor, men hajar? Näe... ;)
↗ till inläggetJag har sett delfiner, maneter, fiskar å sköldpaddor, men hajar? Näe... ;)
Kanske för att det int finns hajar? :huh: Jag tror iallafall int att det finns hajar...
min första delfin :o
↗ till inläggetoch du jag vet att det inte finns hajar :medieval:Jag har sett delfiner, maneter, fiskar å sköldpaddor, men hajar? Näe... ;)
Nej, dom finns inte :(
det finns visst hajar, det finns bildbevis på nån gta fanclub sida eller gta mythbusters.. det skall finnas under en bro..
↗ till inläggetJapp jag har det ;)Alla vet säkert att det finns hajar på gta san andreas men kan man bli upp äten av dom ?
hmm har inte sett så att man blir överraskad men skulle ju varit kul med hajar!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in