💬
Logga in
Fuska.se

Serier Och Teckningar

22 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Här kan ni posta era serier och bilder. Alla typer av tecknande är välkommna.

Själv kommer jag med några bilder inom kort. Försöker lära mig rita manga (det är fett svårt!!) men ritar för det mesta med min egna sjuka karikatyriska stil. På sistone har jag inte ritat så mycket, men jag ska försöka ändra på det. Så under tiden kan ni väl visa era bilder och teckningar. Tacksam för najsiga bilder :cool:

Här är något jag gjorde i Paint för ett tag sedan:

http://img84.imageshack.us/img84/4751/serieomvldsamdoktorgv1.png

Klicka på bilden för att se bättre

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Den var ju skön ju =P. Här är en gammal paintbild jag gjorde för några veckor sen.

Okami_style.bmp

(kommer snart med handritade bilder)

Senast ändrad:

2 Apr 2007
Nivå 1 · Novis

ja hller på med en serie... >.>

fuska.se dampar så ja tyvärr inte lägga ut den >.<

men man kan läsa den här :3

http://www.bcmanga.se/index.php?1=tecknama...444050&oid=10-9

Nivå 6 · Fuskare

Gör inte serier så ofta men jag har förmågan, oftast klottrar jag bara på papper. :P Men jag har några serier. Jag funderar på att göra någon online-serie eller något.

30 Apr 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Här är något jag gjorde i Paint för ett tag sedan:

http://img84.imageshack.us/img84/4751/serieomvldsamdoktorgv1.png

Klicka på bilden för att se bättre

Haha den var ju riktigt bra!
1 May 2007
Nivå 3 · Lärling

hejhej jag är tillbaka här på fuska.se jag har tränat på att teckna riktigt mycket men jag har tyvärr inga serier som jag direkt har sparat. men jag har en som är 3 år gammal som ni kan få se

PS: vi kan göra en stor hemsida där vi har en online serietidning så gör vi nya exemplar hela tiden som shonen jump. jag kan stå för hemsidan så kan ni skicka era serier till mig om ni vill då asså

post-17841-1178032010_thumb.gif

post-17841-1178032147_thumb.gif

Senast ändrad:

2 May 2007

Edit....

Senast ändrad:

9 May 2007
Nivå 3 · Lärling

BUMP

10 May 2007
Nivå 3 · Lärling

det var nödigt att skriva här med det.

varför anmälas om jag bara bumpa för att jag gillar att snakka om detta.

kan inte någon skicka in lite serier

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

hejhej jag är tillbaka här på fuska.se jag har tränat på att teckna riktigt mycket men jag har tyvärr inga serier som jag direkt har sparat. men jag har en som är 3 år gammal som ni kan få se

PS: vi kan göra en stor hemsida där vi har en online serietidning  så gör vi nya exemplar hela tiden som shonen jump. jag kan stå för hemsidan så kan ni skicka era serier till mig om ni vill då asså

Hehe skulle det föreställe lite cs eller? :P Roliga gubbar iaf....
Nivå 3 · Lärling

ja faktiskt tack :lol:

11 May 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

PS: vi kan göra en stor hemsida där vi har en online serietidning  så gör vi nya exemplar hela tiden som shonen jump. jag kan stå för hemsidan så kan ni skicka era serier till mig om ni vill då asså

Tänkte exakt likadant ^^
12 May 2007
Nivå 3 · Lärling

Skulle vilja börja rita en manga serie, har någon nått tips på handling?

Nivå 3 · Lärling

typ en kille som är kär i en tjej men hon är kär i en annan så går han runt och tänker snusk tankar och blir nobbad hela tiden

13 May 2007
Nivå 3 · Lärling

Ha! Nej... Jag tror att jag har kommit på lite, det ska vara lite action men ändå kärlek. Visst, det var ett bra förslag. Kanske använder det men utan att han tänker på snusk ;)

↗ till inlägget

Ha! Nej... Jag tror att jag har kommit på lite, det ska vara lite action men ändå kärlek. Visst, det var ett bra förslag. Kanske använder det men utan att han tänker på snusk ;)

Kanske att tjejen tycker att han e ett j*vla snusko och sedan kommer dom bara närmare å närmare varann.

Nivå 3 · Lärling

Har du läst love hina möjligen? :)

Nivå 2 · Novis

jaja min suger (tycker ja iaf)

Eller?

:P

http://img57.imageshack.us/my.php?image=namnlswm4.gif

14 May 2007
Nivå 4 · Lärling

Har du ritat den eller? xD

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?