Hur får man snabbt ihop massa pengar i lvl 30-40?
Pengar
Ehm... grindar? gör instances? questar?
Use your brain
Använd ditt yrke.
Gör instanser, man får ganska mycket silver. Gör SM och ZFK. Desto mer instanser desto mer silver.
↗ till inläggetHur får man snabbt ihop massa pengar i lvl 30-40?
det är till mount du vill ha pengar va? iallafall så är det bara SM (scarlet monastery i trisfal glades) som gäller
http://i.thottbot.com/en/Interface/WorldMap/Tirisfal/Tirisfalbig.jpg
Upp i högra hörnet där :)
Är du under lv36 ska du ej göra SM. Mycket wipes och så får du betala repareringskostnader. Questa, grinda är nog det bästa alternativet på lv30-40. Grinda i Desolace, ogres i hillsbrad, mycket silk cloth+raregear.
↗ till inlägget*host* GY *host*Är du under lv36 ska du ej göra SM. Mycket wipes och så får du betala repareringskostnader. Questa, grinda är nog det bästa alternativet på lv30-40. Grinda i Desolace, ogres i hillsbrad, mycket silk cloth+raregear.
Du tror att det är rena leken för precis alla klasser och klara av elites.
Snabba pengar är att sälja deviate fish på AH.
Alliance får mest för fisken.
en stack(20 st) säljer för ca 5 gold.
Har själv gjort detta och fått ihop flera 1000 på bara ett par veckor. :D
Hmm.... farma kanske <_<
började gjöra sm me min lock 34 :) gick fin fint te sista bossen då gjorde jag typ ingen skada på bossarna i cathedral :)Är du under lv36 ska du ej göra SM. Mycket wipes och så får du betala repareringskostnader. Questa, grinda är nog det bästa alternativet på lv30-40. Grinda i Desolace, ogres i hillsbrad, mycket silk cloth+raregear.
↗ till inläggetÄr du under lv36 ska du ej göra SM. Mycket wipes och så får du betala repareringskostnader. Questa, grinda är nog det bästa alternativet på lv30-40. Grinda i Desolace, ogres i hillsbrad, mycket silk cloth+raregear.
Jo, SM lib kan man göra, bara man får ihop en bra grupp.
Graveyard också. :P
Mining! Hade 500g på min första char innan 40.
Herbalism ! Swiftthistle och fadeleaf kan man tjäna stora pengar på =D