hur blir man vampyr i oblivion :huh:
Hur Blir Man Vampyr I Oblivion
Man måste vara nära vampyrer
Bli biten av en. Det finns nån bra guide till Oblivion men kommer inte ihåg vars. Men googla det.
Se till att du inte har TGM på och gå sen och slå ned några vampyrer i någon grotta.
Finns en utanför skingrad någonstans
det är inget bra att vara vampyr du blir skadad av solljus :(
OM du inte har fått uppdraget att mörda alla i Thives guild så kan du snacka med vampyren där och följa hans instruktioner så löser det sig :)
Om du inte vet hur du blir medlem i thives guild finnns det bra guider om du kollar bland fusken. Du kan även snacka med vampyren (tror jag) om att bli av med vampyr "sjukdomen" om du vill.
Soad_token
↗ till inläggetOM du inte har fått uppdraget att mörda alla i Thives guild så kan du snacka med vampyren där och följa hans instruktioner så löser det sig :)
Om du inte vet hur du blir medlem i thives guild finnns det bra guider om du kollar bland fusken. Du kan även snacka med vampyren (tror jag) om att bli av med vampyr "sjukdomen" om du vill.
Soad_token
Det är Dark Brotherhood som man ska gå och mörda alla i, inte Thieves guild. ;)
↗ till inläggetOM du inte har fått uppdraget att mörda alla i Thives guild så kan du snacka med vampyren där och följa hans instruktioner så löser det sig :)
Soad_token
OK...sry
Vill också ta och be om ursäkt för att ha hjälpt "någon" att hålla igång gamla Oblivion trådar :( Det var dock inte medvetet utan glömde bara kolla när dom var startade
Ursäkta
Soad_token