💬
Logga in
Fuska.se

Hur Blir Man Vampyr I Oblivion

7 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

hur blir man vampyr i oblivion :huh:

Nivå 3 · Lärling

Man måste vara nära vampyrer

Nivå 5 · Fuskare

Bli biten av en. Det finns nån bra guide till Oblivion men kommer inte ihåg vars. Men googla det.

9 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

Se till att du inte har TGM på och gå sen och slå ned några vampyrer i någon grotta.

Finns en utanför skingrad någonstans

det är inget bra att vara vampyr du blir skadad av solljus :(

Nivå 4 · Lärling Moderator

OM du inte har fått uppdraget att mörda alla i Thives guild så kan du snacka med vampyren där och följa hans instruktioner så löser det sig :)

Om du inte vet hur du blir medlem i thives guild finnns det bra guider om du kollar bland fusken. Du kan även snacka med vampyren (tror jag) om att bli av med vampyr "sjukdomen" om du vill.

Soad_token

Senast ändrad:

10 Mar 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

OM du inte har fått uppdraget att mörda alla i Thives guild så kan du snacka med vampyren där och följa hans instruktioner så löser det sig :)

Om du inte vet hur du blir medlem i thives guild finnns det bra guider om du kollar bland fusken. Du kan även snacka med vampyren (tror jag) om att bli av med vampyr "sjukdomen" om du vill.

Soad_token

Det är Dark Brotherhood som man ska gå och mörda alla i, inte Thieves guild. ;)

Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget

Soad_token

OK...sry

Vill också ta och be om ursäkt för att ha hjälpt "någon" att hålla igång gamla Oblivion trådar :( Det var dock inte medvetet utan glömde bara kolla när dom var startade

Ursäkta

Soad_token

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in