Det var inte det tråden handlade om ditt pucko!Xbox över huvudtaget suger bäver ballejag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=)
X-box Kontroll
om gc e för liten heter jag Dum*** å det gör jag ju inte så jag tycker den e helt normalxbox dosan den lilla e perfekt :lol: gc e för liten :(
*edit*
Jag tycker lilla bra för mig ochså
Du har efter det där inlägget blivit omdöpt till Dum***.(GodisGrabben @ 01/03-2004 11:07:05)xbox dosan den lilla e perfekt :lol: gc e för liten :(
om gc e för liten heter jag Dum*** å det gör jag ju inte så jag tycker den e helt normal
*edit*
Jag tycker lilla bra för mig ochså
dem där game kontrollerna suger...
game? vad snackar du om?
den lilla är ju bara stört skön!!!
När man vant sig är den jätte skönjag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=)
Men köp s-kontrollen då.
asså..GAME..du vet den affären..dem har gjort en egen handkontroll...den e inte lik nån annan xbox kontroll...den e kas...game? vad snackar du om?
jag har läst att game cube kontrollen är skönast och sedan ps2 och sist den STORA X-box kontrollen. jag har inte testat den lilla kanske är skön. jag har testat en lite mindre men jag vet inte om det är den ni snackar om=)
Om du skriver xbox framför gamecub så blir det rätt.jag har läst att game cube kontrollen är skönast och sedan ps2 och sist den STORA X-box kontrollen. jag har inte testat den lilla kanske är skön. jag har testat en lite mindre men jag vet inte om det är den ni snackar om=)
den lilla är bara skön och bara bäst skön
Jag kör stenhårt på de stora!
ok stora kontroller funkar för stora händer små för små händer
Japp, och jag har stora händer B)ok stora kontroller funkar för stora händer små för små händer
då passar den stora kontrollen dig secred
jag tycker att båda kontrollerna är hur sköna som helst.
Den bigga är rätt obekväm...
Fast det kan bli lite obekvämt att aima länge på halo med den lilla kontrollen...
både den stora och den lilla e bekväma..men en sak e klar..GAME kontrollerna SUGER!!!!!!!
alla har inte stora feta händer tyvärr=) gamecube kontrollen är för liten för sådana med stora händer.....