💬
Logga in
Fuska.se

Tabbe Med Båten..

33 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

På pokemon crystal, kan man ju åka båt, då har dom gjort en tabbe ,för att i Kanto då stannar ju båten i Vermilion City.

Men hur kan dom köra dit?

För att om man kollar på kartan då är ju Route 17 över havet, alltså borde ju inte båten kunna komma in eller ut bara för att Route 17 blockerar vägen.

Nivå 7 · Fuskare

Jo, det är som tåget, när man åker till saffron city för då är det massa träd där tåget går.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jo, det är som tåget, när man åker till saffron city för då är det massa träd där tåget går.

Exakt!

Är lite skumt ju... man tycker ju att dom borde tänkt på det.

Nivå 7 · Fuskare

Det är lika med husen de är små när man står utanför men när man går in i dem så är de stora.

Det zoomas väl in när man går in i ett hus? Annars skulle det nog sett lite skumt ut. xD

Nivå 7 · Fuskare

Jo, men gubben är lika stor endå

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

På pokemon crystal, kan man ju åka båt, då har dom gjort en tabbe ,för att i Kanto då stannar ju båten i Vermilion City.

Men hur kan dom köra dit?

För att om man kollar på kartan då är ju Route 17 över havet, alltså borde ju inte båten kunna komma in eller ut bara för att Route 17 blockerar vägen.

om jag inte har helt fel så är route 17 en farled.
2 Apr 2007
Nivå 7 · Fuskare

Så du menar att hela route 17 åker upp.

Nivå 3 · Lärling

Route 17 är en stor nedförs backe, alltså så måste båten typ flyga över..

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Route 17 är en stor nedförs backe, alltså så måste båten typ flyga över..

Knappast ;)

4 Apr 2007
Nivå 13 · Mästerfuskare

mellan route 17 och fuchsia city finns ett hus som man måste åka igenom. båten går under det huset i en tunnel som man inte kan se.

Nivå 3 · Lärling

Hur f*n kan en båt åka under en tunnel ?..

Nee, det är bara skaparna som inte har tänkt igenom det.

På pokemon crystal som Dave37 snackar om, det finns inget hus mellan staden & Route 17.

5 Apr 2007
Nivå 13 · Mästerfuskare

inte? det är det på R/B/Y iaf.

17 Apr 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Haha, när jag tänker efter så, finns det inget sätt för båten att ta sig in där, eftersom att på crystal, är den ju en väg, med gräs å sånt, alltså kan det inte vara nån bro där.

Nivå 7 · Fuskare

Det har du ju helt rätt i.

Senast ändrad:

18 Apr 2007
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Haha, när jag tänker efter så, finns det inget sätt för båten att ta sig in där, eftersom att på crystal, är den ju en väg, med gräs å sånt, alltså kan det inte vara nån bro där.

det kan vara en nartulig bro.
↗ till inlägget

Hm, ja varför inte xD.

Det vore bättre om dom hade satt båten vid, cinnabar island, eller vid pallet town.

19 Apr 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hur f*n kan en båt åka under en tunnel ?..

Nee, det är bara skaparna som inte har tänkt igenom det.

På pokemon crystal som Dave37 snackar om, det finns inget hus mellan staden & Route 17.

Avlopp kanske..??
Nivå 2 · Novis

Jag tror inte man åker båt i Avloppet.

↗ till inlägget

Jag tror inte man åker båt i Avloppet.

Bannad: :lol: klockren kommentar :asgarvar till 100%: :lol: :D

Master_Adi: Åker man båtar i avlopp? Inte ens en fotboll kommer igenom ett avlopp -_-

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in