💬
Logga in
Fuska.se

Halo3? Halo Wars?

67 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #21
↗ till inlägget

Alltså ett RTS.

Stor nyhet...

Jätte. Jaaa. jag har inte sagt att man spelar som Spartans Utan Att dom kommer vara med.

Japp det är ett RTS spel...

Jag har fått reda på mycket igenom: Halo3 sökt på google. Bungie.com HaloPedia.Troubleshoots.com tror jag att det stavas. Halo Planet. Halo Games. Play Tidningar. massor!

Spartanerna var massor innan slagt som Reach. därför kommer dom vara med! MEN dom där ut på Reach!

23 Mar 2007
Nivå 7 · Fuskare

Klart att dem kommer vara med. Om du gillar Halo så rekomenderar jag HaloReactor.com

Det är en svenska Halo sida.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #23
↗ till inlägget

Alltså ett RTS.

Stor nyhet...

Hmm. joo jag har nog varit dör och letat med, en annan är baa www.gameReactor.com
24 Mar 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Fråga mig om Halo 3 eller Halo Wars? men vad tror ni om dom spelen igentligen? tror dom kommer bli dom bästa till xbox 360 B)

Jag tror Halo 3 ja me!

Jag tror jag inte gillar halo wars för där e det typ 30 masterchief. Men det kanske det e i halo 3 me, Vem vet.... Hoppas Inte det

25 Mar 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #25
↗ till inlägget

Fråga mig om Halo 3 eller Halo Wars? men vad tror ni om dom spelen igentligen? tror dom kommer bli dom bästa till xbox 360 B)

30? nää det är bara Spartaner! Masterchief är en klass över!

Inte i Halo3. eftersom Spartanerna är utdöda

Nivå 7 · Fuskare

Master Chief är bara en Spartan, det finns flera Spartaner så det är inte alls dåligt att man kan ha flera än en Spartan.. <_<

26 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

va är RTS är det typ som age of metolegy??? :unsure:

det här är lite noobigt men va är en spartant :D

27 Mar 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #28

Va? MC är ingen vanlig Spartan han är en över Spartan eller vad jag ska säga!

Spartan är dom mest tränade krigarbna i Hela Halo Storyn. MEN Spartaner fanns öven i den Grekiska Mytologin. Assa som ni kanske vet så tränades Killar Mycket hårt förr i tiden i den grekiska staden Sparta. Om dom här spartanerna återvände så Blev dom avrättade. deras Motto var "Kom Hem Med Sköld Hem eller med Armen på Skölden"

Mycket intressan om att läsa det! Mycket mer finns i Halo. Blandannat Djur. Bruternas ursprung är Gorillor. Dom kollade på doms rörelse så fick dom iden av en ny sort till halo2.

31 Mar 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

MC är faktiskt TVÅ ranker högre än de andra spartans. I boken "The fall of Reach" blir han först befodrad till "Squad Leader" och sedan "Master Chief".

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #30
↗ till inlägget

Hmm.- Joo det hörs på namnet :P Men The Fall of Reach är den enda boken av dom jag inte har!

Jag är intresserad av det där med Spartaner! Eftersom det kommer ifrån den Grekiska Mytologin!

1 Apr 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Den enda jag inte har är "Ghosts of Onyx" :evil: Men visst, allt som har med ordet "spartan" att göra lockar väl mig med :D

2 Apr 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #32

Jaha. joo det gör juh det :P Inga av er som skriver här som spelar Halo2 live?

Inga här som har några fler fråger?

Nivå 7 · Fuskare

Jag brukade spela online, men nu är mitt Live slut och jag spara till C&C 3. Köper kanske Live samtidigt eller efter det.

3 Apr 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #34
↗ till inlägget

Jag brukade spela online, men nu är mitt Live slut och jag spara till C&C 3. Köper kanske Live samtidigt eller efter det.

Jaha. men du har väl Gold?

Jag heter Eyze 7

Nivå 7 · Fuskare

Hade, bara Silver nu .. :|

4 Apr 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #36
↗ till inlägget

Hade, bara Silver nu .. :|

Aj dåe.då kan man juh inte ens spela. bara chatta!

Halo 3 kommer nog att bli väldigt bra, men Halo Wars tror jag inte blir så bra (strategi med handkontroll = inte bra)

5 Apr 2007
Nivå 7 · Fuskare

EA har lyckats ganska bra med kontrollerna i Slaget om Midgård 2 och kanske också i Command & Conquer 3

6 Apr 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #39

Jorå jag tror att Halo Wars kommer lyckas som RTS! Det blir nog braa. om ni gillar Age Of Empires så lär nmi gilla Halo Wars för det är Ensemble Studios som ha gjör Halo Wars och gjort AOE Spelen! ;)

Nivå 7 · Fuskare

Men dem måste få till kontrollen, annars spelar det ingen roll hur snyggt det är

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in