Det är sant
Halo3? Halo Wars?
Halo 3 kommer bli bra tror jag, Halo Wars kommer dock inte bli lika bra enligt mig.
Varför är det så många som tror att det kommer bli sämre?
Men i Halo3- >Jag undra om det blir lika lätt att göra fusk där som i Halo 2
↗ till inläggetMenar du att man använder "glitchar" som t ex Sword Launch och sånt? Jag tror Bungie ser till att testa spelet ordentligt innan de släpper det. Men det finns ju oftast alltid någon som stöter på något som inte ska vara där ;)Varför är det så många som tror att det kommer bli sämre?
Men i Halo3- >Jag undra om det blir lika lätt att göra fusk där som i Halo 2
MM. Exkat. Det var juh hur lätt som helst att göra fusk på H2. Skulls,Butterfly,Scarab Gun,Phantom Gun,Giant Soccerball,Sword Launch, och alla texter på banerna!
Ja, men de flesta av de grejerna du just rabblade upp är ju easter eggs, dom SKA ju vara där + att dom är väldigt intressanta och underhållande (oftast)
Jag ska (kanske) köpa ett XB360 och halo 3.. Jag ska kolla efter dig. Killen som stavar kanske "kansek". :D
Vem var Det? Jaa. Easter Egg. Men liksom. jag undrar om dom kommer göra lika många Easter Eggs/Buggar på Halo3 som i Halo2. För där var det jätte lätt att komma utanför Barriärer och massor av annat!
De kanske gjorde aå att man kan hoppa över vissa osynliga väggar med flit, för det är ju kul att vara uppe på taken i Outskirts
Om man lyckas göra ett HELT buggfritt spel, så gratulerar. Det kommer ju antagligen finnas några. Men easter eggs däremot, kommer det finnas många av. Ni känner ju Bungie :)
Man kommer inte att kunna komma utanför banorna på Halo 3 eftersom man automatiskt blir nedskjuten då.
↗ till inläggetMan kommer inte att kunna komma utanför banorna på Halo 3 eftersom man automatiskt blir nedskjuten då.
Haha, hatar när det är så. :lol:
Nää, det förhindrar att man hoppar utanför banorna som vissa fuskare gör..
Ursäkta att jag inte varit online på ett tag.
Osynliga väggar? Jag antar att ni menar Barriärer. Joo, Jag hoppas det blir lite svårare att komma över barriärer eller igenom dem på Halo 3 än på halo2.
På halo2 kan man komma igen på så många ställen. Tex, Quratin Zone. När man får spectren kan man sätta sig i förar stätet åka till et ställe med en Barriär- Och hoppa ur spectren. då kommer man ingeom.
Kollade på den andra Halo 3 teasern nyss, f*n vad jag längtar till den 16 Maj!
Joo. Man längtar som bara den. Halo Wars och Halo 3. De ultimata Spelen! :P
Wao. Äntligen 2 st som tycker att båda spelen ska vara bra!
Hur många är det som har tillgång till Betan? Skriv gamertag isåfall, min är xpliT
↗ till inläggetHur många är det som har tillgång till Betan? Skriv gamertag isåfall, min är xpliT
Har tyvär inte köpt det. Iallafall så är mitt gamertag Eyze7