Bästa Avatar/banner/bild
:gitarr:
7/10 ganska gladdig opå den vänstra sidn och... ohyfsat att inte komentera den som e över :huh:
7/10 ganska gladdig opå den vänstra sidn och... ohyfsat att inte komentera den som e över :huh:
oK ;)
1.2/10.
2.3/10.
Nöjd ?
<_<
↗ till inläggetVarför har du olika namn?Hallo allihopa, jag sitter framför photoshop dag & natt, jag lär mej mycket under en dag, eftersom att jag brukar ta mig hjälp utan tuts å sånt.
Men ni som inte vill, behöver inte tro på mig.
Ok, men här kommer en ny.
Visst du kan ha gjort dem, men egentligen räcker det inte att sitta framför PS dag och natt och sen vara skitgrym.
denna då?
Kommentar!?
Längesen man gjorde något i PS nu så jag gjorde något annorlunda.
↗ till inläggetw0t , den var najs på sina ställen, skippa texten(kanske en tx.8 i hörnet ?) gör om ramen , OCH HA KVAR ANIMERINGEN , dö coolt ! o.oLängesen man gjorde något i PS nu så jag gjorde något annorlunda.
↗ till inläggetUrsäkta men, vad menar du med namnet ?Hallo allihopa, jag sitter framför photoshop dag & natt, jag lär mej mycket under en dag, eftersom att jag brukar ta mig hjälp utan tuts å sånt.
När jag gör en bild så sätter jag in en text bara, jag gör inte bara bilder för att visa upp dom här på fuska, och jag tänker inte börja sätta in texter som det står svadilfare på ;)
Om du inte tror på att jag har blivit bra så är det så, inget jag kan göra nått åt :unsure:
↗ till inläggetMenar att först har du ett namn och sen en titel. Namnen är olika på bilderna.Hallo allihopa, jag sitter framför photoshop dag & natt, jag lär mej mycket under en dag, eftersom att jag brukar ta mig hjälp utan tuts å sånt.
↗ till inläggetHallo allihopa, jag sitter framför photoshop dag & natt, jag lär mej mycket under en dag, eftersom att jag brukar ta mig hjälp utan tuts å sånt.
Håller med TDY. Skriv ditt fuskanamn så slipper någon att tvivla.
TDY@Status:
Ni får vänja er, jag tänker inte göra det <_<
Gör bara 1 med ditt fuskanamn på så kommer flera att tro på dig. Känns lite konstigt att du skriver olika namn hela tiden... Fast jag tror på dig ;) varför skulle man vara så dum så att man lägger in andras bilder.
Spara en PSD version och skriv ditt namn på ena av bilderna och posta "originalet" också.
Jag trodde dig, men det verkar konstigt att du vägrar skriva ditt namn...
här är en som jag gjort 100% i photoshop elements 4. 0% hemladdade brushes eller fonts.
ganska nöjd.
http://img224.imageshack.us/img224/6831/henrikbildsb2.jpg
Men lyssna, ni behöver bara ge betyg varför måste ni "tvivla" inte "tro" på mig, ni behöver bara ge mig betyg, snälla?
Ni behöver inte tro på mig,ok?
Jag vill inte bråka med er, eller nått sånt.
Så snälla ?
Status, jag älskade den, det vara slöna färger, bilden känns, mjuk å sånt. 8/10.
Svadilfare gör bara som dom säger.
Spara en PSD version och skriv ditt namn på ena av bilderna och posta "originalet" också. Då slipper du bråka med nån.
Iaf skulle vilja ha lite mer comments på denna
http://www.fuska.se/forum/uploads/post-19191-1175715967.gif