💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Avatar/banner/bild

10 313 svar · startad

:gitarr:

Senast ändrad:

hadde inga brushers på min nya data så jag gjorde ett uppehåll men aja det blev som det blev...(ganska simpel=?

come back! 1-10? ( enligt mig ) en 4 eller en 3 Pga den e inte så kopliserad

ajajaj en ny

post-50445-1175702574_thumb.gif

post-50445-1175703188_thumb.gif

Senast ändrad:

Hallo allihopa, jag sitter framför photoshop dag & natt, jag lär mej mycket under en dag, eftersom att jag brukar ta mig hjälp utan tuts å sånt.

Men ni som inte vill, behöver inte tro på mig.

Ok, men här kommer en ny.

post-60399-1175707342_thumb.png

7/10 ganska gladdig opå den vänstra sidn och... ohyfsat att inte komentera den som e över :huh:

7/10 ganska gladdig opå den vänstra sidn och... ohyfsat att inte komentera den som e över :huh:

oK ;)

1.2/10.

2.3/10.

Nöjd ?

<_<

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Hallo allihopa, jag sitter framför photoshop dag & natt, jag lär mej mycket under en dag, eftersom att jag brukar ta mig hjälp utan tuts å sånt.

Varför har du olika namn?

Visst du kan ha gjort dem, men egentligen räcker det inte att sitta framför PS dag och natt och sen vara skitgrym.

denna då?

Kommentar!?

Längesen man gjorde något i PS nu så jag gjorde något annorlunda.

↗ till inlägget

Längesen man gjorde något i PS nu så jag gjorde något annorlunda.

w0t , den var najs på sina ställen, skippa texten(kanske en tx.8 i hörnet ?) gör om ramen , OCH HA KVAR ANIMERINGEN , dö coolt ! o.o
5 Apr 2007
↗ till inlägget

Ursäkta men, vad menar du med namnet ?

När jag gör en bild så sätter jag in en text bara, jag gör inte bara bilder för att visa upp dom här på fuska, och jag tänker inte börja sätta in texter som det står svadilfare på ;)

Om du inte tror på att jag har blivit bra så är det så, inget jag kan göra nått åt :unsure:

↗ till inlägget

Menar att först har du ett namn och sen en titel. Namnen är olika på bilderna.
Bajare
↗ till inlägget

Håller med TDY. Skriv ditt fuskanamn så slipper någon att tvivla.

TDY@Status:

Ni får vänja er, jag tänker inte göra det <_<

Bajare

Gör bara 1 med ditt fuskanamn på så kommer flera att tro på dig. Känns lite konstigt att du skriver olika namn hela tiden... Fast jag tror på dig ;) varför skulle man vara så dum så att man lägger in andras bilder.

Senast ändrad:

Spara en PSD version och skriv ditt namn på ena av bilderna och posta "originalet" också.

Jag trodde dig, men det verkar konstigt att du vägrar skriva ditt namn...

6 Apr 2007
Bajare

här är en som jag gjort 100% i photoshop elements 4. 0% hemladdade brushes eller fonts.

ganska nöjd.

http://img224.imageshack.us/img224/6831/henrikbildsb2.jpg

Men lyssna, ni behöver bara ge betyg varför måste ni "tvivla" inte "tro" på mig, ni behöver bara ge mig betyg, snälla?

Ni behöver inte tro på mig,ok?

Jag vill inte bråka med er, eller nått sånt.

Så snälla ?

Status, jag älskade den, det vara slöna färger, bilden känns, mjuk å sånt. 8/10.

Svadilfare gör bara som dom säger.

Spara en PSD version och skriv ditt namn på ena av bilderna och posta "originalet" också. Då slipper du bråka med nån.

Iaf skulle vilja ha lite mer comments på denna

http://www.fuska.se/forum/uploads/post-19191-1175715967.gif

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in