Jo, en i min klass hette såhär på msn en gång:
I Need a girlfriend now.
Okej...? Vadå behöver en tjej?
Och en annan hette såhär:
Jag är singel, är ni helt j*vla tröga eller?!
Vadå, man kan väl leva utan en flick/pojkvän??
Komenera.
Jo, en i min klass hette såhär på msn en gång:
I Need a girlfriend now.
Komenera.
förmodligen nått spån, nån på min msn hette "jag är ful och singel, snälla nån tjej fråga chans på mig"
jo, man kan leva utan en flickvän, men det är mysigt att ha nån att krama :wub:
Har haft liknande.
En som var kär i mig hette typ när jag var ihop med en annan : Ingen kan få mig att må bättre, men det kan du . och sen ett hjärta.
Man blev så j*vla trött
Han kanske känner att han spelar för mycket dator och vill ha något annat trevligt att pyssla med.
↗ till inläggetMan kan kramas ändå. :)jo, man kan leva utan en flickvän, men det är mysigt att ha nån att krama :wub:
Jo men vem kramar du helst: Din flickvän eller din kompis???
↗ till inläggetexakt, men det gär väl an om det är tjejkompisar (;Jo men vem kramar du helst: Din flickvän eller din kompis???
Men det är mysigast med Flickvän...
Min flickväns kompis typ.. Försöker stöta på mig för att hon inte har kille :o Hennes killar dyker aldrig upp när dom ska träffas .. Hon har dragit med mig och min flickvän ett par gånger men nu har jag tröttnat :o
En gång så mötte hon någon från internet när vi var med utan att veta det... Jag trodde att det var en i hennes ålder Men det var en person som var 22 :o
Sen så ville hon inte vara med honom mer efter 2 min ..
Hon visste inte åldern :S
Och nu försöker hon förstöra för mig och min tjej värkar det som :(
Desperados
Klart att det är extra mysigt att ha en pojk/flickvän men man kan ju inte bara gå ut med att man behöver en flickvän. Det låter precis som om att man skulle kunna ta vem som helst. Det är ju inte riktigt rätt, man ska ju inte bli tillsammans med någon som man ej är kär i.
↗ till inläggetDet var en i min klass(Vi har märkt nu att hon e kär i mej. men mest efter detta)Jo, en i min klass hette såhär på msn en gång:
I Need a girlfriend now.
Komenera.
Hon skrev: jag är så ensam. sen skrev hon. I need a Boyfriend. Och hon har bara skrivit det till mej.
eeh skit samma jag kommer bara göra så hon inte tycker om mej genom att svära sönder henne :student:
↗ till inläggetMan måste inte nödvändigtvis vara kär i personen man blir ihop med, om man bara tycker om den så kan känslorna komma fram senare. Ungefär så är min situation.Klart att det är extra mysigt att ha en pojk/flickvän men man kan ju inte bara gå ut med att man behöver en flickvän. Det låter precis som om att man skulle kunna ta vem som helst. Det är ju inte riktigt rätt, man ska ju inte bli tillsammans med någon som man ej är kär i.
Du har en poäng i det där ;)
↗ till inläggetmen vad moget...Jo, en i min klass hette såhär på msn en gång:
I Need a girlfriend now.
Komenera.
samma här en hete you ett hjärta me?
fattade inget sen sa hennes kompisar fattar du inte.
det va lite trögt kan dom inte bara säga till än?!? :P
Sånna som heter så på MSN, har fått uppfattningen att det är "coolt" att vara ihop med någon.
↗ till inläggetKlart att det är extra mysigt att ha en pojk/flickvän men man kan ju inte bara gå ut med att man behöver en flickvän. Det låter precis som om att man skulle kunna ta vem som helst. Det är ju inte riktigt rätt, man ska ju inte bli tillsammans med någon som man ej är kär i.
Jaja, men känner du att du verkligen behöver ha en tjej?
Folk som skriver så är oftast unga och förstår inte vad kärläk innebär, om man skriver så har man helt fått det om bakfoten.
Helt rätt!
↗ till inläggetÄr det så här du behandlar folk som tycker om dej..??Jo, en i min klass hette såhär på msn en gång:
I Need a girlfriend now.
Komenera.
Bara svära ner dem... Moget
Det är väl inte nödvändigt att ha flickvän/pojkvän.
Man kan väl leva endå =D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in