F.L.O.P.P
Farbannad Likviderad Ogillad Pissdålig Playstation!
F.L.O.P.P
↗ till inläggetFlopp
Jag tror att Xbox 360 kommer så högst upp på listan i Sverige och Europa.
Dessutom kommer Sony Entertainment fortsätta tillverka PS2 fram till 2010...
Det är fel.
sony ska sluta tillverka ps2 spel till sommaren.
Nej, jag har läst på en sida att det är 2008 ? eller? sommaren 2008? aja nu till ontopic,
Den är RIKTIGT billig, Så att det är ju därför att det blir en FLIPP! Som blue ray spelare, extremt bra grafik, Se på filmer (men bra kvalite..) så den blir nog en Flipp enligt mej
↗ till inläggetF.L.O.P.P
"Pissdålig"?
har du ens spelat på en PS3a? Säg gärna vad du tycker var dåligt med den isf!
Jag tror på Flipp..Riktigt bra konsoll, med bra spel och med tanka på vad som sitter i den ett riktigt bra pris!
Flipp lätt..
Det är bara vissa som inte fattat att ps3 kommer äga allt..
Xbox eller nintendo har inte en chans
↗ till inläggetNej, jag har läst på en sida att det är 2008 ? eller? sommaren 2008? aja nu till ontopic,
Den är RIKTIGT billig, Så att det är ju därför att det blir en FLIPP! Som blue ray spelare, extremt bra grafik, Se på filmer (men bra kvalite..) så den blir nog en Flipp enligt mej
Senast jag kollade SPELADE man på sina spelkonsoller? :huh:
Och på spelfronten äger ju x-box 360 lätt. ungefär samma grafik som ps3 fast otroligt mkt billigare!
Nej , Ps3 har enligt mej det dubbla bättre grafik, mycket verkligare än 360 . Men man kan ju se på dvd:Er brukar göra det rätt ofta.
Flopp, man gör ju inte ens spel som behöver ps3's grafik motor
↗ till inläggetdem flesta "vanliga" personerna har en dvd-spelare.Nej , Ps3 har enligt mej det dubbla bättre grafik, mycket verkligare än 360 . Men man kan ju se på dvd:Er brukar göra det rätt ofta.
Något mitt i mellan.
Även om jag inte gillar Sony så har de många fans... Tyvärr. Det käns onödigt att det har dvd och allt, om de bara hade haft själva konsolen hade den varit billigare och Sony hade sålt fler.
Fast det är bara vad jag tror.
↗ till inläggetNej , Ps3 har enligt mej det dubbla bättre grafik, mycket verkligare än 360 . Men man kan ju se på dvd:Er brukar göra det rätt ofta.
det har vi också.. :).. men vi har den på dom andra tv:erna vi har.
Vill bara säga en sak FLOPP, för dyr. Jag har inget annat att säga, men det blir flipp om dom får ner priset (som jag inte tror på).
jag tycker den är rätt häftig och jag ska köpa den (bryr mig inte om priser)
jag ger den en flipp
flopp den är alldeles för dyr
Den är inte alls dyr...
Jag tror det blir en flipp för att man kan gå ut på internet och att det är bra grafik men det kunde ju kostat mindre.
men om man tänker på priset så är det ju värt det, Blue ray spelare , Bra grafik , Ja bättre än X360 tycker jag :) bara för att grafiken är grymmare såklart. och allt annat man kan göra med den: Se på film, Kolla på trailers, Va ute på internet, Kolla på bilder och mkt mer
Ja, men vad behöver man en blue-ray spelare till, man spelar ju på en konsoll inte kolla på brända filmer lyssna på musik och kolla på bilder. Dem har bara tryckt in en massa saker så att dom tjänar pengar. <_<
flopp eftersom det är så dyrt, men nästa år så blir det säkert flipp
↗ till inläggetFlopp. Det ser inte ljust ut nu när Devil May Cry också kommer till 360 :/
Undra om de tappar fler spel till 360:n
gör det? det visste jag inte. f*n, sony har ju släppt taget om alla bra spel snart.
det är ju tydligen flera spel som är frågetecken, och dmc är ju ett spel som verkligen inte "känns xbox" om man uttrycker sig så.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in