Seriöst ni som tror på andar/spöken. kolla på det här:
OMG! hon är besatt av mörkrets makter!!! En poltergiest!!!
Seriöst ni som tror på andar/spöken. kolla på det här:
↗ till inläggetKonstigt att jag aldrig sett ett spöke, hört ett eller sett nåt röra sig av sig själv, precis som om DET INTE FANNS SPÖKEN/ANDAR.
Enda som säger sig veta att de finns är korkade spågummor som åker omkring i program på Tv4+ o låtsas veta vad de pratar om.
Du ju inte precis förvänta dig att se spöken var som hälst I din vardag. Du vet uppbarligen inte alls vad du pratar om.
nä, det vet du inte
Jag har aldrig sätt någonting som fått mig att tro på det.
det finns ingen logisk eller vettigt förklaring VARFÖR dom "finns".
om dom finns
ja det var därför jag skrev ""finns"".
↗ till inläggetSeriöst ni som tror på andar/spöken. kolla på det här:
oj kolla, en fiskelina som är fastknuten på en pinne.
det finns ju ett pogram på discovery channel om såna hus som det har späkat i.
riktigt bra pogram. vet inte om det går längre men det verkade inte fake iaf. :o
Har ni hört talas om "Urban Legends"?
Det är videos som tar upp det övernaturliga.
en är riktigt läskig, särskilt flickan i bilen :o
Alla finns på www.jk-cinema.com.
↗ till inläggetprecis. och hur tror ni att skålen kunde åka ner i golvet? fiskelina?Seriöst ni som tror på andar/spöken. kolla på det här:
mm, med fiskelina, tror knappast spöken kan flytta saker, FÖR DEM FINNS INTE
MEN SNÄLLA det finns inga spöken
↗ till inläggetFaen va läskig vågade nästan inte se hela avsnittet.Har ni hört talas om "Urban Legends"?
Reklam borttagen
Jag tror på spöken
Spök bilen det tror jag e sant
Det slottet det e sant , hur lätt kan man redigera den så det ser ut som ett sklett/spöke.
Det har dom bevis för det var sånna som var lite utanför kamran å den gick brevid honom då tog dom kort å det sägs att det inte blev något på det ena och sklett/spöke på det andra. Dom sa att han hadde vinter hanskar på sig:/Då sa han med omännsklig röst jag vill inte att någon ttar kort på mej. fast på engelska tror jag det var.
Har mer att skriva men det räcker för mej
Etv elle vad det hette
det kan man göra meckaniska röster så
↗ till inläggetför det första: det är VÄLDIGT lätt att klä ut sig till ett spöke, särskilt om man fångas på bild med en låg-kvalite övervakningskamera.Det slottet det e sant , hur lätt kan man redigera den så det ser ut som ett sklett/spöke.
Det har dom bevis för det var sånna som var lite utanför kamran å den gick brevid honom då tog dom kort å det sägs att det inte blev något på det ena och sklett/spöke på det andra. Dom sa att han hadde vinter hanskar på sig:/Då sa han med omännsklig röst jag vill inte att någon ttar kort på mej. fast på engelska tror jag det var.
För det andra: det fanns inga andra där när dörrarna öppnades... vad du har fått det ifrån vet jag inte.
För det tredje: det har konfimerats att det var en antsälld som klädde ut sig.
↗ till inläggetHar ni hört talas om "Urban Legends"?
Shiiet, as läskigt . !
↗ till inläggetJag hoppas du driver med mig. säg inte att du seriöst tror att det är något övernaturligt med den filmen.Seriöst ni som tror på andar/spöken. kolla på det här:
↗ till inläggetHar ni hört talas om "Urban Legends"?
Haha vilken härlig ironi du har :D Allt var ju fake ffs -.-
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in