💬
Logga in
Fuska.se

Gta - Vice City

16 svar · startad

Trådstartare #1

hej, vilket är ditt bästa, roligaste tips vad man kan göra i GTA-VICE CITY. ej uppdrag :)

4 May 2007

Det roligaste är att bara dra omkring & köra :cool:

5 May 2007

jag tycker att ni som inte gör uppdrag är lite tråkiga :angry: det går ju ut på att göra uppdrag :angry:

↗ till inlägget

jag tycker att ni som inte gör uppdrag är lite tråkiga  :angry:  det går ju ut på att göra uppdrag :angry:

Vadå tråkiga? du har väll aldrig träffat dom, ändå har du problem över hur dom spelar sina spel? :o

Trådstartare #5

halåå! ni skulle säja ert bästa tips! :angry:

Köra glassbil?

6 May 2007

det finns mycket mer att göra i S.A.

har "lekt runt" x antal timmar på det efter jag klarat det. VC är så litet ju.

Senast ändrad:

Trådstartare #8

ja, men nu va de gta - vice city, jag ska kanske köpa san andreas

jag brukar hoppa upp på en körande bil, sen kastar jag granater eller molotovs på bilar bakom.. eller skjuter me sniper :cool:

Mörda massa polisere me en rhino...Få in horor i bilen....

tjaaa...annars e de la bara att mörda folk o sätta punka på däck o bli jagad av gäng som e kul -.-'

7 May 2007
Trådstartare #11

hur får man in horor i bilen? :o

↗ till inlägget

hur får man in horor i bilen?  :o

Stanna vid sidan av trotoaren där horan går, de har kort hår och är klädda i kort kjol och ser snygga ut, de går catwalk.

Om du vill så kan du ju tuta åt dem också, då reagerar de lite snabbare.

En gång när jag lirade spelet så kom min pappa in i rummet, jag stannade bilen vis sidan av gatan och började prata med min pappa. i mitten av samtalet stod tre horor vid min bil och tjöt för att komma in, trampade plattan i mattan bort från dem och kände bara hur pinsamt det var. Jag var nog 13 år då.

Senast ändrad:

Trådstartare #13
↗ till inlägget

ok, men hur tutar man då?

och föresten kunde du ju ha pausat när din pappa kom in :meddum: smarto?

när man klarat sista uppdraget (tror jag) i filmstudion kan man åka hiss upp i en byggnad och hoppa igenom fönster.

↗ till inlägget

1: jag var ung och dum (vilket jag fortfarande är, men jag var mer förr)

2: orka pausa spelet, då måste man ju gå till audio-options för att kunna fortsätta lyssna på musiken, förresten känns det mer realistiskt att bara köra av vägen och strunta i att pausa.

Läs manualen/ kolla på options -.- så ser du alla kommandon, du kan lära dig en hel del genom att göra det.

Tryck på L3 så tutar du, och säg inte till mig att du inte vet vad L3 på kontrollen är!

11 May 2007
Trådstartare #16

ok, över till frågan nu!

12 May 2007

göra en GRAB :cool: horor-,- :bah:

:medieval:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in