💬
Logga in
Fuska.se

Drömmar

184 svar · startad

ja gillar matte :)

↗ till inlägget

Hade två stycken deja vus idag. :)

Jag har haft SJUKT mycke Deja Vu's på senaste!Snälla finns det något stt att få bort dom , jag håller på att svimma varje gång jag får det..Och det är inte alls så skoj som t.ex. i lördags som jag hade judo-tävling!Snälla finns det något sätt som jag kan få bort det på???Jag får 1-5 Deja Vu's per dag! :(

1-5 deja vu's varje dag?! oj... de e mycke o.O

↗ till inlägget

1-5 deja vu's varje dag?! oj... de e mycke o.O

Bra alla kan observera att det är mycket...Nu är nästa steg att... HJÄLPA MIIIIG! :(

lol jag drömde för nån natt sen att det växte ut en bröstvårta på min ena skinka 0.o

helt sjukt 0.o :o

Senast ändrad:

9 May 2007

Ett litet urval av drömmar jag haft.

Min senaste dröm (som jag kommer ihåg alltså) var igår. Jag drömde att jag kollade på tv, och den hade adressfält som i en webbläsare. Sen bytte min syrra kanal och sa:

- Man kan spela Zelda TP på den här kanalen.

Jag började genast spela, och det visade sig att det var ett Warioware med Zeldatema. Sen efter en stund vaknade jag i drömmen, och då kollade jag efter kanalen på google för att fortsätta. Det visade sig att kanalen/sidan man skrev in i adressfältet på Tvn hette nåt i stil med "square.games.com/zelda.tp"Och jag tänkte: Konstigt, gör Square Zeldaspel, så gick jag in på deras hemsida, och då kastades jag in i Final Fantasy VII. Sen kom Sephirot och dödade mig.

En dröm jag hade när jag var yngre, var att jag var i en djungel med enorma palmer och andra träd. Då kommer från ingenstans en gigantiskt björn, stor som en T. Rex, och jagar mig, sen springer jag allt jag kan i "evighet" ända till dess att jag har vaknat.

En annan dröm som jag hade i samma ålder som den förra drömmen, handlade om att jag följde med min pappa och skulle hämta posten. I samma ögonblick som pappa öppnade postlådan, kom 2 kråkor och lyfte upp han i en hög tall. Sen började jag gråta, sen vaknade jag. Detta gav mig en fobi för kråkor som jag hade i flera månader.

I en annan dröm var också kråkor med, jag, pappa och en moster ska åka till mormor och morfar (som bodde i samma ort :P) och då kom kråkor in genom tågets fönster och försökte döda mig, jag lyckades klara mig, men genom fönstret hör jag kråkorna säga:

- Vi tar honom nästa gång han åker tåg.

När jag vaknade grät jag, och nu vågade jag inte åka tåg, en till fobi jag fick genom en dröm alltså, och denna gick inte över förns på något år.

15 May 2007

ja drömde att ja var i en springtävling me 2 andra(dom 2 mot mig) o mitt i loppet låg ja på 4 plats(o.O) och de sluta me att ja kom sist :( När ja vakna tänkte ja bara: - Vart kom den tredje ifrån? xD

Jag drömde att jag åt hamburgare och att hamburgaren började prata när jag skulle äta den.

Trådstartare #169

Hade en ganska våt dröm (den utspelade sig i en swimmingpool :P ) och Markoolio hade fest där. Sen kom en het tjej i gul bikini fram till mig och vi började ha lite kul på en trampolin.

↗ till inlägget

Jag drömde att jag åt hamburgare och att hamburgaren började prata när jag skulle äta den.

va sa den då?:D
16 May 2007

Den sa något i stil med, "Jag har HIV" Kommer inte riktigt ihåg sen.

5 Jun 2007

Drömmde att våran kanin hade kommit tillbaka.....

länge sen nån skrev här :o

drömde att ja var i en tortyrkammare som drog mej längre och längre och längre, de var en fruktansvärd smärta. Då vakna ja omkring 5:30 å ja sträckte vaden igen(!) :o (ja har 4 gånger detta året sträckt vaden när jag sovit, alla gångerna mellan 4:00 och 5:30 :( ) ...har forfrande ont xD

Senast ändrad:

↗ till inlägget

länge sen nån skrev här :o

drömde att ja var i en tortyrkammare som drog mej längre och längre och längre, de var en fruktansvärd smärta. Då vakna ja omkring 5:30 å ja sträckte vaden igen(!) :o (ja har 4 gånger detta året sträckt vaden när jag sovit, alla gångerna mellan 4:00 och 5:30 :( ) ...har forfrande ont xD

sträckt vaden 4 gånger när du sovit? OJ och AJ!

ALLTID när ja sover :o ...grrr ja HATAR de!!! :angry:

Jag sträcker också vaden isch... Men jag drömde om min kompis idag... Wierd...

va hände honom då? :)

kommer ihåg mardrömmarna jag brukade ha när jag var liten, det var typ blod överallt och nån ful skinfärgad gubbe utan huvud och ben och allt ( såg ut som en stor köttklump utformad efter en killes överkropp typ )

la upp en liten bild, den är ful som f*n men asså...det röda är blod och sträcken är spricker i marken och allt annat är typ grått/vitt. den gröna fyrkantiga saken är igentligen den där människoklumpen jag pratade om ovanför, fast hade ingen sån färg och den blev inge bra. så tänk er att den är människo hud färgad typ, sen har ni min mardröms varelse. sen innan de går jag med pappa och ser mormar ( som är död ) stå i regn rock på nått ställe. Det här var länge sen som f*n, när jag var typ 6-10 år

Senast ändrad:

Jag drömde att jag körde bil nånstans, sen kom Polisen och då gasade jag upp och körde rakt in i ett träd.

15 Jun 2007

drömmde igår att mina kompisar blev uppätna av en haj.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in