💬
Logga in
Fuska.se

Fake Verisioner

70 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Min far kom nyss hem från kina och tog med sig 4 Pokémon spel som visade sig vara hel konstiga. Dem heter iaf:

Pokémon Naranja Version

Pokémon Pearla Version

Pokémon Arcoiris Version

Pokémon Shinygold Version

Har ni några fakespel?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nope, kan du berätta lite om dom du har?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Jaaa på 2 Verisioner så börjar de som på Ruby/Sapphire man flyttar till stan i en lastbil... sen har jag inte spelat vidare på dem spelen :P. På shinygold så är det precis som på PKMN Gold/Silver fast med FireRed Grafik :D en dröm som blivit sann, man börjar som på vanliga guld och samma Pkmn är med har dock inte spelat mer än till första gymmet. Och en verision är Äcklig för spelet startar med att man åker Zepelinare

och har med sig en Pikachu. Man går runt på massa öar o skit.. Jag ska ta o spela Igenom alla spel lite mera och återkomma med Info specielt om den med Zepelinaren :P.. Kom på att jag har ett Emerald som man inte kan ta SAVE på ^^

13 May 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Pokémon Gold grejen med Fire Red grafiken låter coolt.

Nivå 7 · Fuskare

Skickar du en av dom te mig i brev? ^^

NEIN! Jag vill ha dem :D

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7
http://www.youtube.com/watch?v=7tNh_OnBQRs Där har ni en film på ShinyGold
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Om det ändå kunde komma till Sverige...

15 May 2007
Nivå 7 · Fuskare

Vad jag har hört är ShinyGold en hack... Aja, den verkar ganska bra!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

f*n vad coolt. just det kom till sverige shinygold :P :)
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

:cool: Trevligt att ni gillar de

Nivå 5 · Fuskare

ladda ner en emulator och det spelet då.

Nivå 4 · Lärling

min kusin har ett fake spel men jag vet inte vad det heter men man kan gå snett (asså, att man inte bara kan gå uppåt, vänster, höger och neråt) och så har man alla sina pokemon gående bakom sig. man kan också hoppa ner från klippor och sånt. det är fakeade pokemon också

16 May 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

ladda ner en emulator och det spelet då.

Håll tyst om sådant där.

Akta dig för 1.3.

Iallafall kom jag på nu att en gammal kompis hade ett spel

som hette Pokémon Jade. Riktigt sjukt var det.

Nivå 7 · Fuskare

Pokemon Jade och Pokemon Diamond (som är olika versioner av varandra) har jag testat, riktigt idiotiskt spel.

Nivå 5 · Fuskare

en emulator är inte olagligt att ha och iochmed att shiny gold är ett hack så är det enda grejen nästan att göra för att få tag på det.

17 May 2007
Nivå 7 · Fuskare

Emulatorer är kanske inte olagliga, men ROMS som man måste ha för att spela är olagliga, om man inte har spelet på riktigt.

Och om det nu är det enda sättet att få tag på det, så är det i princip omöjligt att ha det i verkligheten.

A, men nog snackat om ROMS.

Jag har för mej att jag har testat en engelsk version av Pokémon Naranja av en kompis, Pokémon Orange.

Fy fasen vad dåligt!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vänta.

Jag har en falsk version av pokémon Guld på GBC.

Köpte den på Kanrieöarna ^^,

Fick 6 Charizards som bara kunde Pay-Day.

Fast sen gick spelet sönder.

19 May 2007
Nivå 2 · Novis

Har ett fake ruby där alla pokemon och allt annat heter en massa knäppa grejer och när man kommer till gymmet i Fortree city laggar det så fort man klarar gymledaren så det är typ omöjligt att klara ut det (fast det kanske rättar till sig om man kastar det i golvet, hehe)

Senast ändrad:

20 May 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #20

Jsg börjar tro att Shiny Gold är ett riktigt framtida spel för man kan byta från det till Fire Red med vanlig link cable :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in