Själv röstade jag blankt. alla är ju riktigt bra! :gitarr:
REGEL:dom som ska skriva inlägg måste rösta också!
Själv röstade jag blankt. alla är ju riktigt bra! :gitarr:
REGEL:dom som ska skriva inlägg måste rösta också!
Röstade på Sean Conery, för han är bra.
Lol bara en röst
Depp är den ända bra av dessa..
where is Harrison ford? :P
Vart är George Cloney? Vart är Ewan McGregor? Men visst, förstår. Det är omöjligt att få med alla...
Jag rösta på Tobey Mcguire men jag tycker inte att han e den bästa skådisen...bästa skådisen enligt mig är Jackie Chan :P han var ju inte med på listan <_<
Röstade blankt. Favoritskådisarna är Scott Grimes, Ron Livingston, Andy Milonakis och Wentworth Miller
Känner bara igen Connery, Brosnan och Johnny Knoxville :P
Knoxville ftw
↗ till inläggetKänner bara igen Connery, Brosnan och Johnny Knoxville :P
Knoxville ftw
Jag känner inte till så många jag heller! :angry: :(
Röstade på Depp. Han har spelat många bra roller, och jag har knappt sett någon film med någon av de andra skådisarna på listan.. förutom Sean Connery som James Bond i de gamla Bond-filmerna.
↗ till inläggetRöstade på Depp. Han har spelat många bra roller, och jag har knappt sett någon film med någon av de andra skådisarna på listan.. förutom Sean Connery som James Bond i de gamla Bond-filmerna.
Har inte du sett Spiderman?
Av dem så är det Sean Connery. I övrigt så gillar jag Robert DeNiro, Al Pacino, Marlon Brando mfl
Av dem så är det Sean Connery. I övrigt så gillar jag Robert DeNiro, Al Pacino, Marlon Brando mfl
finns ingen bättre skådespelare än johnny depp, tom hanks är nästan lika bra, men han var inte med :)
röstade blankt.tycker också om alla! :D
johny depp äger ju sönder alla andra :gitarr:
↗ till inläggetJackie Chan :D Han är bra. Men jag röstad blankt. Hade ingen aning om vem jag skulle ta. Annars skulle det fått bli Orlando B eller Sean C :)Jag rösta på Tobey Mcguire men jag tycker inte att han e den bästa skådisen...bästa skådisen enligt mig är Jackie Chan :P han var ju inte med på listan <_<
Johnny Depp
tog johny deep men cameron diaz är bra med
johnny depp
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in