💬
Logga in
Fuska.se

Medlemmar?

15 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej! Jag har alltid undrat hur många medlemmar det finns här på Fuska?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Kolla längst ner här. Forumsstatistik.

http://www.fuska.se/forum/index.html

Nivå 10 · Veteranfuskare

Oooh, snart uppe i 30000. :lol:

Nivå 5 · Fuskare

DAMN!!29478 medlemmar!! Totalt har vi gjort 941537 med detta(Innan 941536 inlägg)

29 May 2007

Det finns flera med medlemmsnummer över 50.000.

Det var något i stil med att admin tog bort en j*vla massa inaktiva konton, som reggats efter medlemmsnumemr 10.000 typ. Eller nått sånt, så är itne säker om detdär stämmer..

Nivå 5 · Fuskare

Av de där nästan 30 000 hur många är aktiva om vi bara har gjort 3 inlägg per person...

30 May 2007
↗ till inlägget

Det var något i stil med att admin tog bort en j*vla massa inaktiva konton, som reggats efter medlemmsnumemr 10.000 typ. Eller nått sånt, så är itne säker om detdär stämmer..

Medlemsnummren går inte i ordning, utan först är det 2. Sen kan det vara 5. Alltså finns inte alla medlemsnummer.
Nivå 3 · Lärling

När en ny användare skapas så får det automatiskt ett ID.

Så om jag registrerar mig och får ID 1337 så får nästa medlem 1338. Sedan finns det säkert användare som är borttagna av olika anledningar, och därför är ID't högre än vad statistiken visar.

↗ till inlägget

När en ny användare skapas så får det automatiskt ett ID.

Så om jag registrerar mig och får ID 1337 så får nästa medlem 1338. Sedan finns det säkert användare som är borttagna av olika anledningar, och därför är ID't högre än vad statistiken visar.

Dem är inte borttagna, vissa medlemnummer finns helt enkelt inte... -.-'
Nivå 6 · Fuskare

Tillexemper 1 elller??

31 May 2007
↗ till inlägget

Tillexemper 1 elller??

Att 1 inte finns är en säkerhetsdetalj i php, admin sa något sånt.
Nivå 5 · Fuskare

Admin har ju 1 fuskabot har 2 tror jag

1 Jun 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Admin har nummer 2, Fuskabot har 6037.

1337 inlägg till mig! ;)

admin har fått nr 2 pga en säkerhetsrisk. Har han sagt i en tråd.

Fuskabot blev en ny användare för nånting så att han fått det medlemsnummeret ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Han borde göra det igen, det är många som inte varit inne på flera år. De ska tas bort.

↗ till inlägget

Tips: Eftersom denna tråd inte är så lång så borde du nog läsa igenom den innan du säger något som du inte har en aning om. Bara ett tips. ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in