💬
Logga in
Fuska.se

Bra Info.

41 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Varning för spolier för dig som inte klarat av KH2.

Man får möta en av riddarna i FM+:

Översättning:

"Aqua... Ven... Keyblade... who are you? I can feel it... we have met before... it was when... No... it isn't you... It isn't you that I have chosen... Why is it not him... Xe... ha... nort... is that you? Xeha... nort... Xehanort!"

Secret Ending från FM+:

http://files.filefront.com/7085572

Kom ihåg! Riddarna är personer som vi inte har sett förut, men dem har en slags "connection" med personerna vi har sett.

Ska försöka hitta videos som är textade.

Senast ändrad:

5 Apr 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

han e bra! :o

EDIT: DENNA FICK NER HANS HP TILL 1!!! http://www.youtube.com/watch?v=EgrpdDa2zxI&NR=1

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

allt detta är info typ till KH III

30 May 2007
Nivå 1 · Novis

en sak bara har ni andra sett den röd håriga kilen som ligger uppe på berget man ser han bara några sekunderså tita noga en gång på filmen vet nån föresten vem det är???

31 May 2007
Nivå 4 · Lärling

vilket av bergen :P

Nivå 1 · Novis
http://www.youtube.com/watch?v=8lKWRa5U78A när det har gått 45 sek ser man han i typ 2 sek
Nivå 4 · Lärling

jag kan inte se nån rödhårig grabb verken på den förra filmen lr den länken du skickade

Nivå 1 · Novis

jag ser honom men jag vet inte om han e riktigt rödhårig men ser så ut iallafall

3 Jun 2007
Nivå 4 · Lärling

Jag såg bara den där skallige onda grabben, men är inte en av ridarna Roxas? Han som blir fången och blir ihjäl frysen!

4 Jun 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

nä, men du tycker kanske att han liknar honom?

Nivå 4 · Lärling

Aja trodde värkligen att det var han, frilan och ansiktet var nästan helt likadan! Om man möter en sån där riddare nu i KH3 tror ni värkligen att han kommer vara sådär svår som i Final Mix?

Nivå 8 · Veteranfuskare

svårare, om de e en optional boss, enklare om de e en story boss... kanske?

Nivå 4 · Lärling

Kolla på denna, han vinner över riddaren och riddaren får inte häller in en enda träff!!! :blink:

Senast ändrad:

5 Jun 2007
Nivå 4 · Lärling

fy f*n va ägd han blev :P men när får man glide???

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

fy f*n va ägd han blev :P men när får man glide???

Det där värkade vara bättre än glide han flög ju runt helt länge! Det jag undrar är när får man dodge role i KH2, jag använde den alltid i KH1 utan den är det svårare.

Nivå 8 · Veteranfuskare

samma kille har gjort denna film

26 Jun 2007
Nivå 1 · Novis

men en av riddarna e väl visst roxas såg på en film på youtube o då fick man se bilder på allas ansikten då va den frusna roxas ocg blå håriga aqua sen den sissta kommer jag inte ihåg sen var den där onda gubben elder mage

Nivå 4 · Lärling

Nee det är inte Roxas men han liknar honom.

De tre riddarna heter

Ven (Roxas killen)

Aqua (blå håriga tjejen jag tror att det är en tjeje i alla fall)

Terra (Killen man möter i Final Mix, han som ändrar ögonfärg).

De verkar ha en connection till Xhehanort! Det finns en scen i Final mix där Xemnas snackar med Aqua. fast jag tror det bara är hennes uniform. Kolla själv:

27 Jun 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

de e hennes rustning! :o

Nivå 4 · Lärling

Mm jag vet, visst e de konstigt?

Altså det måste komma ett nytt KH spel, det finns ju så många frågor som inte besvarats.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in