Hej ! jag kan inte se mina Scrn Shots ... måste man ha något speciellt program.. ? som typ Photoshop lr nåt ?`använder bara paint ATM ..
Screenshots
quicktime funkar bra
hehe jag använder photoshop och sen gör jag om dom till jpeg
Jag klistar in bilden i paint, gör den till jpeg och sen sparar.
Printa, Öppna paint , Tryck Ctrl+ V och bliden kommer upp tryck arkiv, Spara som, använd JPG,JPEG ...
fattar du inte det där så kan du lika gärna fråga din pappa ...
''Printa, Öppna paint , Tryck Ctrl+ V och bliden kommer upp tryck arkiv, Spara som, använd JPG,JPEG ...
fattar du inte det där så kan du lika gärna fråga din pappa ...
'' Hmm jag gör osså så
Men så gör jag nu .. Men har massa gamla Scrn från mina chars som jag vill titta på .
men det blir väl .jpg nu? innan 2.1.0 blev det nått annat
Som alla säger använd paint det funkar fint
↗ till inläggetvarför använda paint & alt+tabba när man bara kan trycka på print screen så blir det en .jpg bild i wow/screenshot mappenSom alla säger använd paint det funkar fint
om du vill titta på dom gamla som du inte klistrade in i paint och sparade så ska du hitta dom i wow mappen gå bara till wow mappen sen när du e i wow mappen ska du trycka på Screenshots och sen finns alla där
edit: kolla på bilden :P :P
↗ till inläggetja där, men spara bilderna som .jpg nästa gång :)om du vill titta på dom gamla som du inte klistrade in i paint och sparade så ska du hitta dom i wow mappen gå bara till wow mappen sen när du e i wow mappen ska du trycka på Screenshots och sen finns alla där
edit: kolla på bilden :P :P
www.firewire.com
ett gratis program som konverterar dina gamla .tga filer till .jpeg eller vad du nu vill
↗ till inläggetajuste dom gamla blev .tga men nu är det .jpg :)www.firewire.com
ett gratis program som konverterar dina gamla .tga filer till .jpeg eller vad du nu vill
↗ till inläggetDet kan du också gå in på wow filerna på dina dokument och kolla på print, där ligger domMen så gör jag nu .. Men har massa gamla Scrn från mina chars som jag vill titta på .
Vet att någon (kollade inte namnet) har skickat en länk om ett program som kan öppna .tga men...
här är 2 till (som kan öppna de allra flesta bildformaten):
Irfanview
Gimp
googla bara efter dom så kommer ni hitta dom. :P
↗ till inläggetjag använde Irfanviev innan dom började med jpg bilderVet att någon (kollade inte namnet) har skickat en länk om ett program som kan öppna .tga men...
här är 2 till (som kan öppna de allra flesta bildformaten):
Irfanview
Gimp
googla bara efter dom så kommer ni hitta dom. :P