💬
Logga in
Fuska.se

Leatherfejs?!

14 svar · startad

Trådstartare #1

non som vet var leatherfejs fins?!?!? har letat i back ond beondmen hitar han inte.. :lol: :cool: :bah:

Senast ändrad:

↗ till inlägget

non som vet var leatherfejs fins?!?!? har letat i back ond beondmen hitar han inte.. :lol:  :cool:  :bah:

Han finns inte?

↗ till inlägget

non som vet var leatherfejs fins?!?!? har letat i back ond beondmen hitar han inte.. :lol:  :cool:  :bah:

hahahahaha cyper du är fet rolig :P
15 Jun 2007

Ja faktiskt så blev det lite humor över inlägget men jag kan säga att "mannen med motorsåg" låter lite dåligt förklarat!!!! ändra inlägget och förklara mera. :)

men å! han fenns jö ente!

↗ till inlägget

GTA mästaren? Som bevisat att han inte finns? har du blivit hacka eller?

Han finns INTE!

↗ till inlägget

e det svårt att förstå?? han driver bara som massa nybörjare gör när dom startar på fuska.se. typ vissa säger= jag har set bigfot!!
16 Jun 2007
↗ till inlägget

Men ja har jö sett bigfot.(skojade)XD

Jag har sett Göran Persson ;:

Yag Har Zett ZY ( Zarl Yonson

jag såg cyper i mit gta han kom fram till mig och frågade, vart hittar man letefejs :P

18 Jun 2007
↗ till inlägget

jag såg cyper i mit gta han kom  fram till mig och frågade, vart hittar man letefejs :P

lägg av va??? :lol: vilket skit-ämne!

inte trodde jag cyper kunde vara så busig så att han startade en spam/ironi tråd :o

Trådstartare #14
↗ till inlägget

inte trodde jag cyper kunde vara så busig så att han startade en spam/ironi tråd :o

Finns inget som säger att det är någon form av spamtråd. Tackar övriga för att jag fick frågan besvarad..

men vad hade du väntat dig att det skulle bli? ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in