💬
Logga in
Fuska.se

Runescape Fusk

25 svar · startad · 🔒 låst

Tjena vill du ha mkt pengar elr saker ?? då är denna sida perfeckt för dig BJÖRNLÄNKBORTAHÄR ... Ses snabba på dom har kanske inte mycket på lagret kvar efter allt ja fick:D

Senast ändrad:

31 May 2007
Nivå 1 · Novis

har testat det :cool:

FUNKAR INTE GÅ INTE IN DIT DU BLIR HACKAD OM DU SKRIVER LÖSEN OCH ANVÄNDARNAMN

1 Jun 2007
Nivå 1 · Novis

japp... jag blev av med min lvl 110!! faan vad jag hatar dig! :(

lol zelzahim och rsmaster1993 = samma person jag menar, kolla zelzahims ålder och rsmasters namn, zelzahim är född 1993 >_<

Senast ändrad:

nån som går på detta?

förmodligen någon noob:p är alltid nån som går på det

3 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

säkert.

5 Jun 2007
Nivå 1 · Novis

jag hade en noob gubbe på lvl 3 som jag testade på och det gick inte det var bara scam

10 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

hur gjör man behöver man bara skriva sitt lösen och kod och vad man behöver?

och sen skicka?? :(

22 Jun 2007
Nivå 4 · Lärling

Jag testade en liknande sida med en noob gubbe och det var helt klart scamming.

Nivå 6 · Fuskare

Bara SCAM och scam...Kan ni inte bara fatta att det inte finns runescape fusk..:@

Nivå 0 · Nykomling

LOL ! asså, man behöver inte skriva sitt lösen och namn om man ska få pengar , bara namn ju och sen träffas i spelet lol !

Asså folk fattar väl att det är Scam .. -.-

Asså¨rs e en client det finns inte fusk...På en client menar jag orkar inte ta bort

26 Jun 2007
Nivå 2 · Novis

Detta är endast scam, och inget annat!

Han borde bli bannad för evigt, när han lurar sina fusk bröder. =P

6 Jul 2007
Nivå 2 · Novis

Asså fyfan va äcklig du e. Seriöst.. ? vem faan går på dedär ?

8 Jul 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

jag hade en noob gubbe på lvl 3 som jag testade på och det gick inte det var bara scam

Att du ens försöker är ju att du går på det, även om du gjorde en ny gubbe för att testa...Man ska inte behöva testa om man är säker.
10 Jul 2007
Nivå 0 · Nykomling
asså jag spelar inte rslängre jag sluta för länge sen fast jag tänkte prova den där hemsidan men mitt acc blev hackkat jaghade full rune och 100k men gör ingenting för runescape suger det är ett j*vla bitch spel! fast jag tycekr det är dåligt att förköka hacka andras acc j*vla bitch spel det är sämsta spelet som har uppfunnits runescape

Senast ändrad:

↗ till inlägget

asså jag spelar inte rslängre jag sluta för länge sen fast jag tänkte prova den där hemsidan men mitt acc blev hackkat jaghade full rune och 100k men gör ingenting för runescape suger det är ett j*vla bitch spel! fast jag tycekr det är dåligt att förköka hacka andras acc j*vla bitch spel det är sämsta spelet som har uppfunnits runescape

lol håller typ med om at rs suger, WoW är 1000 gr roligare
Nivå 2 · Novis

Bra för o vara gratis spel..och på webbläsarn..

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.