💬
Logga in
Fuska.se

Assassin's Creed Till Pc ?

21 svar · startad

Trådstartare #1

Kommer Assassin's Creed till PC ?

Asså på Webhallen.com säger dom ja men på Ubisoft's hemsida säger dom nej...!!

Kan någon svara?

Läste i PC gamer att det nu var stämplat att det skulle komma ut i oktober eller november(kommer inte ihåg vilken av månaderna det var. Tror att det var oktober).

Trådstartare #3
↗ till inlägget

Läste i PC gamer att det nu var stämplat att det skulle komma ut i oktober eller november(kommer inte ihåg vilken av månaderna det var. Tror att det var oktober).

Så det kommer till PC :D !!! YEY!!! WOOOHOOOO!

Jo, Men du... Vet du om det ska finnas något Multiplayer läge i det? :)

Tror nog inte det.Hur skulle det vara då? Guard VS Assasin eller? Men jag längtar tills det kommer..Det komemr ut till PS3 Xbox360 och PC :D

Trådstartare #6
↗ till inlägget

Jo, Men du... Vet du om det ska finnas något Multiplayer läge i det? :)

Nej tror inte det... Dom säger inte det på Ubisoft's hemsida om Assassin's Creed...

Kanske kanske inte...

Ja, det kommer till PC. Verkar grymt nice.

Ja du Yoda..Den ligger på min "Måste ha" lista :D

Trådstartare #9
↗ till inlägget

Ja du Yoda..Den ligger på min "Måste ha" lista :D

Min med :D Men vad tkr ni om crysis ska det vara bra lr inte ?

Crysis ligger ochså på "Måste ha" listan :D

grafiken ser ju helt underbar ut :D

Trådstartare #11
↗ till inlägget

Crysis ligger ochså på "Måste ha" listan :D

grafiken ser ju helt underbar ut :D

Aa, 99,9% är ju "förstörbart" så de e ju grymt ! man kan typ kasta handgranat på en klippa så ramlar det ner stenar på gubbarna om dom e där!! :D

26 Jul 2007

så kan man ta sönder tak och skjuta sönder träd :D

Trådstartare #13
↗ till inlägget

så kan man ta sönder tak och skjuta sönder träd :D

Yepp allt!! :D Men Assassin's Creed äger Crysis så hårt :D

Altså crysis såg ut att äga lite enormt. Någon som vet ungefär vad det kommer att kosta?

Trådstartare #15
↗ till inlägget

Altså crysis såg ut att äga lite enormt. Någon som vet ungefär vad det kommer att kosta?

599:- - 799:- :(

↗ till inlägget
↗ till inlägget

599:- - 799:- :(

Troligtvis som ett vanligt nytt spel? -.-'

27 Jul 2007

jo, man får väll vänta ett tag med att köpa det. Förresten som jag förstod har Crysis ett Multiplayer läge. Stämmer det?

Trådstartare #18
↗ till inlägget

jo, man får väll vänta ett tag med att köpa det. Förresten som jag förstod har Crysis ett Multiplayer läge. Stämmer det?

Jupp, tror att det är Korea vs USA ... eftersom man e ju USA i Singleplayer!!

29 Jul 2007
↗ till inlägget

varför inte bara ladda ned via torrent elr nått annat :D

Trådstartare #20
↗ till inlägget
↗ till inlägget

varför inte bara ladda ned via torrent elr nått annat :D

Eftersom att det är ett nytt spel så kommer det att bli så att alla på tex ThePiratebay.org inte kommer seeda/upploada..

Bättre att köpa det + att spelen kmr bli så sönder crackade ... att det kommer att vara -50% grafik :S därför ska du nog köpa det ... B.T.W jag tror nog att man inte ska köpa det till pc ävan att denna handlar om pc men jag tror nog att man bör köpa det till Xbox 360 lr PS3 ...

:P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in