kanske constintaine ! jag såg bara 20 min, sen somnade jag i min flickväns knä xD, som somnade senare med :P
fast den nya hulken e förj*vla dålig med !
kanske constintaine ! jag såg bara 20 min, sen somnade jag i min flickväns knä xD, som somnade senare med :P
fast den nya hulken e förj*vla dålig med !
Mina sämsta är
1. Highlander 2
2. Batman & Robin
nån adam sandler film...eller "my boss's daughter"riktigt dålig
Filmen som var igår på 6an (söndag 1/7-07), "final destination" verkade ganska bra i början, jag trodde det var en komedi för att det var en från american pie i den... dåliga effekter och sämst manus gjorde ju inte filmen mycke bättre.
1. Utvandrarna/Alone in the Dark :zzz:
2. Apocalypse Now Redux :bah:
3. Ultraviolet <_<
"Time bandits" väldigt lång tråkig.
The Lost World (den från 30-talet)
Någon Star trek-film!
Typ alla svenska filmer som "Underbara Älskade" och sånt...
Gillar inte skräckfilmer heller, som bara går ut på att äckla(skrämma (typ samma sak...) tittarna <_<
Spy Kids - filmerna är också dåliga...
Och Djungel George, tvåan. Sämre film finns inte!
svenska filmer ... SÄMSTA jag sett e Tur & Retur!!!!
The Exorcist ... (Exorcisten, Alla filmerna...)
Gillar inte dom filmerna. Skit DÅLIGA! Fast dom e dåliga och baserade på en sann historia så gillar jag inte dom, kan inte sova o så pg a att dom faktiskt e äckliga/läskiga och trovärdiga fast dom suger.. Jag hatar filmer om djävulen och religion och gjort som skräck.. Usch fy och blä! :blink:
Hatar också Scary movie 2, där dom gjort lite parodi av filmen Exorcisten (1an, som spelades in 1973) ...
USCH!!!
Göta kanal 1 den suger vi såg den med klassen den värkligen sög 2 är hyfstat bra
alla Godfather filmerna, Harry potter, sagan om ringen... inga idiotiska kommentarer tack...
Sky Captain and the world of tomorow , sämsta ja sett.
House Of Wax, B-Skådisar, och förträffligt usel! - att Paris "dumiHELAhuvudet" Hilton är med, blir ett stort -
The Simpsons Movie. Riktigt rolig. 5/5
↗ till inläggetHouse Of Wax, B-Skådisar, och förträffligt usel! - att Paris "dumiHELAhuvudet" Hilton är med, blir ett stort -
Det ända bra i den filmen är att hon dör :lol:
Beck/Wallander filmerna, har aldrig gillat deckare... specielt inte på svenska
↗ till inläggetFrågan var SÄMSTA FILMThe Simpsons Movie. Riktigt rolig. 5/5
den sämsta filmen som jag har sett heter Pirates Creek
nästan (Alla!) svenska filmerna hartar svenska filmer xD men det sämsta time bandits :huh: aja :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in