💬
Logga in
Fuska.se

Diablo 2 Lord Of Destruction

58 svar · startad

Har alla klass i 99 fast de e single player

Mm, det går fort att fixa lvl 99 med hero editor.

Hade en 86 sorc för nåra år sen. ;(

Hade en 85 Necromancer online med fulla settet, vad det nu hette... det som gör så att man liknar någon undead sak och får massa fire spells, dock inte spelat det på länge, så han försvann när det blev ny ladder season. =/

Farsan har dock en 90 något barbar, en 92 assassin och en 80 assassin (med olika builds <.<).

Senast ändrad:

b

16 Aug 2007

Lvl har typ ingen betydelse, det som spelar roll är EQ. Jag funderar på att sälja mina saker, tröttnade efter 3 veckor.

lvl har ju lite betydelse, måste ju kunna ha maxat nån skill, men sen är det ju mest EQ som spelar roll...

Har en cold sorc på lvl79 lr så som är min bästa för tillfället, spelar för sällan på bnet, så gubbarna försvinner..

29 Sep 2007

Jag har en Barb lvl 24 och en Nercomancer på lvl 12 :) började spela igår :lol:

Senast ändrad:

utan fusk, level 27

lol palla använda fusk...

har 1 lvl 35 warrior och en 25 druid på singelplayer fast jag har inte spelat på ½ år :P.

med fusk!! jätte många lvl 127 eller va det nu var

6 Oct 2007

På battle.net har jag haft alla lvl 99, funderar på att börja spela igen. Det är ruskigt kul även om det är enformigt.

27 Jun 2008

Jag har en Paladin i lvl 94, En Assasin i lvl 95 och en Barb i lvl 86 ;)

spelade bara i någon vecka. tror jag fick upp en barbarian i lvl 20 ungefär.

Kör knappt Diablo längre, men har en Barbarian i level 22 vad jag minns.

Senast ändrad:

28 Jun 2008

Kommer inte ihåg vilken level jag var, just nu längtar jag till diablo3.

Har en Pala (Paladin.. duh!) på lvl 50/51. Specar Auras och lie annat :P

22 Jan 2012
↗ till inlägget

men endå behöver ju ass mycke xp för att levla när man närmar sig 40...palla asså :blink:

Jag har 3 gubbar 90+ men spelar inte längre och för att levla fort ska man baalrunna.

ok men som jag sa palla...ärligt så tycker jag att diablo 2 e som alla andra rpg spel man e helt beroende dom första veckorna sen blir det bara tråkigare och tråkigare

Tjena har du kvar gubbarna så skulle jag gärna kunna ta dom om du inte vill spela mer för ska börja spela igen men gav bort mitt acc för 1 år sen sen slutade han och han gav också bort det..

Men skulle vara schysst om du gick med på att ge dig till mig :D tack på förhand..

Mvh sweniklas På mail [email protected]

↗ till inlägget

Tjena har du kvar gubbarna så skulle jag gärna kunna ta dom om du inte vill spela mer för ska börja spela igen men gav bort mitt acc för 1 år sen sen slutade han och han gav också bort det..

Men skulle vara schysst om du gick med på att ge dig till mig :D tack på förhand..

Mvh sweniklas På mail [email protected]

Ojojoj vilken bump du gjorde. Om du går in på Angel of Darkness profil ser du tydligt att denna person inte besöker fuska.se längre.

Senast här: 06/11-2009 12:47

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in