Vad är bäst att spela och jobba på. jag ska köpa en ny dator snart å jag spelar ju och arbetar på den. så jag undrar om ni vet vilket som är bäst.
Vad är bäst att spela och jobba på. jag ska köpa en ny dator snart å jag spelar ju och arbetar på den. så jag undrar om ni vet vilket som är bäst.
↗ till inläggetVad är bäst att spela och jobba på. jag ska köpa en ny dator snart å jag spelar ju och arbetar på den. så jag undrar om ni vet vilket som är bäst.
Om du ska spela de senaste spelen så "måste" du ha en stationär. Det är bättre kapacitet.
eller en dyt bärbar, jag har bärbar för 8990 den klarar wow rätt bra med inställningar på medium
8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr.
Men om du bara typ ska spela wow och sådana spel så räcker det nog med en bärbar. Men om du vill spela mer krävande spel så rekomenderar jag klart en stationär.
Finns ingen anledning att ha en bärbar dator om man aldrig tänker flytta på den.
↗ till inlägget10k räcker till en dator som klarar BF2 i acceptabel framerate och de flesta grafikinställnigar på max. Men skärmen är ju mindre och därav kan du inte ha en så hög upplösning som du kunde ha haft annars.8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr.
Men om du bara typ ska spela wow och sådana spel så räcker det nog med en bärbar. Men om du vill spela mer krävande spel så rekomenderar jag klart en stationär.
Ska man ha en PC så köp en stationär om du inte reser väldigt mycket och känner att du måste släpa med den vart du än går.
Tänker du arbeta med datorn på olika platser så ska du ha en bärbar. Ska du även ha den att spela med, då får du lägga till 2-4 tusen för att få samma effekt som i en staionär.
Tänker du däremot bara ha datorn hemma så ska du lugnt köpa en stationär eftersom det blir billigare, du får mer för pengarna och det är lättare att byta ut eller köpa fler delar.
Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spela
för att klara bf2 på högsta behövs bara en dator för ca 7500. men utan skärm.
Stationär FTW!!!!
↗ till inlägget8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr.
jag köpte den på siba hp pavilion dv6000 heter den typ
↗ till inläggetVarför blir det kul att spela då?Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spela
Ge mig en förklaring.
↗ till inlägget↗ till inläggetVarför blir det kul att spela då?Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spela
Ge mig en förklaring.
man har stor skärm, som att det är tråkigt att titta på TV på en 1" skärm^^ jag har 19" på min stationära
↗ till inlägget8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr.
20000! HAHA! Där fick du mig att skratta! Jag har en kompis som körde source på en arbets laptob för typ 5000kr.
20000! HAHA! Där fick du mig att skratta! Jag har en kompis som körde source på en arbets laptob för typ 5000kr.
mm, och source är ju det mest krävande spelet som finns, NOT
↗ till inlägget↗ till inläggetVarför blir det kul att spela då?Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spela
Ge mig en förklaring.
Vad är roligast enligt dig? Spela på en GameBoy lr på en 42" tummare LCD TV ;D
↗ till inlägget↗ till inläggetKöp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spela
Varför blir det kul att spela då?
Ge mig en förklaring.
Vad är roligast enligt dig? Spela på en GameBoy lr på en 42" tummare LCD TV ;D
man måste ju ha en bra dator också in bara en stor skärm :P
↗ till inläggeteller en dyt bärbar, jag har bärbar för 8990 den klarar wow rätt bra med inställningar på medium
En bärbar dator kan aldrig mäta sig mot en stationär.
↗ till inlägget↗ till inlägget8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr.
jag köpte den på siba hp pavilion dv6000 heter den typ
klarar den typ wow och Bf2 och sånt?
↗ till inlägget20000! HAHA! Där fick du mig att skratta! Jag har en kompis som körde source på en arbets laptob för typ 5000kr.
mm, och source är ju det mest krävande spelet som finns, NOT
Och det är BF2 då? Min 3 år gamla dator klarar ju det utan problem xD
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in