💬
Logga in
Fuska.se

Jag Älskar Dig.

24 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Är det så svårt att säga?

Tycker ni det?

det tycker jag :(

Senast ändrad:

varför är det svårt? det blir inte harmageddon om hon säger nej

Nivå 0 · Nykomling

Du är 12 år och borde inte säga "jag älskar dig" till någon.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Varför borde han inte kunna göra det? Självklart kan man säga det, ålder har ingen betydelse. Bara man menar det man säger så är det lugnt. Jag har faktiskt (tro det eller ej) aldrig använt den meningen. Det är nog inte särskilt svårt att säga det till någon man verkligen älskar.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför borde han inte kunna göra det? Självklart kan man säga det, ålder har ingen betydelse. Bara man menar det man säger så är det lugnt. Jag har faktiskt (tro det eller ej) aldrig använt den meningen. Det är nog inte särskilt svårt att säga det till någon man verkligen älskar.

"Jag älskar dig" är ett stort ord och börs inte användas för mycket när man ät liten
Nivå 0 · Nykomling

Precis. När man är liten förstår man enligt mig inte den egentliga innebörden av "jag älskar dig".

Nivå 0 · Nykomling

det är väl inte alls svårt att säga "jag älskar dig" :) bara du verkligen menar det o fattar vad det egentligen betyder ;) åldern gör ingen skillnad, fast man brukar inte använda det ordet när man är liten..

Nivå 0 · Nykomling

Det kan vara lite svårt om man t.ex. inte är tillsamman med personen i fråga, det tyckte jag iaf. Men jag fick ur mig det och det gick bra :)

Jag håller faktiskt med Baranoi. Innan du faktiskt upplevt kärlek ska du nog inte använda uttrycket för mkt ;)

Det är en stor skildnad på förälskelse och äkta kärlek.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag håller faktiskt med Baranoi. Innan du faktiskt upplevt kärlek ska du nog inte använda uttrycket för mkt ;)

Det är en stor skildnad på förälskelse och äkta kärlek.

Man kan väl vara "äkta kär" när man är yngre också? Man gillar ju inte varandra mindre för att man är yngre(?)

Bara det känns rätt så är det väl inga problem?

25 Aug 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11
JAG BLIR TRETTON OM TVÅ VECKOR FFS, PRATA INTE OM/TILL MIG SOM OM JAG VORE EN 95:A ARGH!
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

JAG BLIR TRETTON OM TVÅ VECKOR FFS, PRATA INTE OM/TILL MIG SOM OM JAG VORE EN 95:A ARGH!

Jag blir 18 om 4 år prata inte till mig som att jag inte har en bil !
26 Aug 2007

Man kan visst säga "Jag älskar dig" när man är mindre. Man kanske förstår vad riktig kärlek är? Finns faktiskt folk som förstår det =)

↗ till inlägget

Så som du pratar nu skulle jag gissat på en 97:a :P

Senast ändrad:

30 Aug 2007
Nivå 0 · Nykomling

Ska jag vara ärlig så enligt vad jag ser och läser så betyder Jag Älskar Dig när man är mindre ungefär : Tja jag älskar dig ska vi ta kort när vi pussas och lägga ut på internet , PS. jag kommer med en ny nästa vecka

Nivå 0 · Nykomling

De flesta under 13års åldern använder jag älskar dig så som, godmorgon. De brukar oftast inte mena det eller ta det på allvar, de är ihop i typ 1 timme och sen har dem glömt allt :P

31 Aug 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

De flesta under 13års åldern använder jag älskar dig så som, godmorgon. De brukar oftast inte mena det eller ta det på allvar, de är ihop i typ 1 timme och sen har dem glömt allt :P

Såå fel.

Min bror är 97;a. Han är riktigt kär i en tjej. DVS, tänker på henne varje dag, " allways on my mind ". Han har aldrig använd;t " Jag älskar dig ". Och han vet att man inte ska säga det som Hejsan. Jag har själv tagit ett snack med han och diskuterat om kärlek. Liksom, att ni kan ha så fel att ni tror att småglinar inte kan vara kära. Wrong.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Såå fel.

Min bror är 97;a. Han är riktigt kär i en tjej. DVS, tänker på henne varje dag, " allways on my mind ". Han har aldrig använd;t " Jag älskar dig ". Och han vet att man inte ska säga det som Hejsan. Jag har själv tagit ett snack med han och diskuterat om kärlek. Liksom, att ni kan ha så fel att ni tror att småglinar inte kan vara kära. Wrong.

Åhhh jag är så glad för din 10 åriga bror , vart ska dom gifta sig ?
Nivå 0 · Nykomling

jag är en 97:a och jag är inte liten :angry:

Nivå 0 · Nykomling

för att vara lite on topic, så nej ,jag har inte svårt för att säga "jag älskar dig" för att det kan betyda så mycket, jag har väldigt svårt att säga det om det handlar om ngn jag är kär i eller ngt. men jag kan lätt säga det till min käraste vänner

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in