Vet någon om Call of duty 4 kommer att komma ut på PC?
Cod4
nej EA har helt plötsligt slutat göra samma spel till varenda j*vla konsoll.
EA har konfirmerat att den ska komma till PC, oklart när bara.
↗ till inläggetEA har konfirmerat att den ska komma till PC, oklart när bara.
Bra :D
Eftersom att det tog ca, 3 år att göra cod3, efter cod2, so kommer vi nog få vänta i alla fall minst 4 år.
CoD:2003
CoD2:2005
CoD3:2006
CoD4:2007-2008 så det tog f*n inte tre år för CoD 3 att komma ut, det tog ett år från tvåan.
Det tog längre tid mellan 2:an och 3:an eftersom 3:an gjordes till den nya generationens konsoler, samt att man byte utvecklare från Infinity Ward till Treyarch.
PS. Spelet kommer till staterna i början av november, det är fortfarande oklart om det får se Europa och resten av världen.
↗ till inläggetaaa,Det tog längre tid mellan 2:an och 3:an eftersom 3:an gjordes till den nya generationens konsoler, samt att man byte utvecklare från Infinity Ward till Treyarch.
PS. Spelet kommer till staterna i början av november, det är fortfarande oklart om det får se Europa och resten av världen.
Men vi får nog vänta mer än 4år, på cod2, för att anntingen så görs det till PC, WII, eller ps3, men om några år kommer ps4, så det kanske bara blir så att man bara kan ha det på ps4..
Mycket mysko inlägg om jag får säga det själv. Hur som helst, så görs det inte till Wii, och det tar verkligen inte fyra år för CoD 2 att komma eftersom det är redan ute sedan 2005.
PS. Det kommer verkligen inte bara ta "några år" för PS4 att komma. Som tidigast 2011 är det räknat att vara ute.
Palla CoD, börjar bli rätt segt. Ska nog köpa Brothers In Arms: Hell's Highway istället.
↗ till inläggetNär jag skrev några år, så menade jag inte 1 eller 2år.Mycket mysko inlägg om jag får säga det själv. Hur som helst, så görs det inte till Wii, och det tar verkligen inte fyra år för CoD 2 att komma eftersom det är redan ute sedan 2005.
PS. Det kommer verkligen inte bara ta "några år" för PS4 att komma. Som tidigast 2011 är det räknat att vara ute.
För att jo jag vet att det kommer efter 2010 jag ligger inte helt efter om du tror det....
Jag bara menade att eftersom att ps3 är helt nytt, så kommer det ta en tid innan ps4 blir aktuellt.
↗ till inläggetDet är rätta takter, gode man.Palla CoD, börjar bli rätt segt. Ska nog köpa Brothers In Arms: Hell's Highway istället.
Goreinhaled: Varför skrev du att det kommer ta fyra år för CoD 2 att komma om det nu redan finns, då?
↗ till inläggetVet inte, måste fått hjärnsläpp när jag skrev det 'wOrd!'↗ till inläggetDet är rätta takter, gode man.Palla CoD, börjar bli rätt segt. Ska nog köpa Brothers In Arms: Hell's Highway istället.
Goreinhaled: Varför skrev du att det kommer ta fyra år för CoD 2 att komma om det nu redan finns, då?
Jag längtar inte så mycket efter CoD4, för att det kommer ju inte att handla om nått med världskrigen =(
Kika närmare på Brothers in Arms: Hell's Highway. Fy f*n vad vackert.
Jag har sett en spel video om det ^_^ Det är rätt grymt men jag fick inte samma goa känsla av det.. säkert för att det inte är 2 världskriget längre.. ;)
↗ till inläggetJag har sett en spel video om det ^_^ Det är rätt grymt men jag fick inte samma goa känsla av det.. säkert för att det inte är 2 världskriget längre.. ;)
Såg också en video. Jag kommer då lätt att köpa det när det kommer ut till PC.
↗ till inläggetFett nice asså. Lite som GRAW 2, fast coolare. ;DKika närmare på Brothers in Arms: Hell's Highway. Fy f*n vad vackert.
Aa,jag köper hellre det nya Brothers in arms, än det nya CoD4.
CoD4 släpps nu i november närmare bestämt den 13 november och ea har inget med det att göra. Det är Activision som släpper det och infinity ward som gjort det.