GRYMT!!!! :D
Cod4
↗ till inläggetagree, älska andy pitchford :)Kika närmare på Brothers in Arms: Hell's Highway. Fy f*n vad vackert.
Lätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara..
Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B)
4 november skulle tydligen cod4 släppas.
bra :D. Var läste du det?
↗ till inläggetAirborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;DLätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara..
Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B)
↗ till inläggetfz.se läste jag det.bra :D. Var läste du det?
okej :)
↗ till inlägget↗ till inläggetAirborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;DLätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara..
Airborne var helt klart en flopp. Såg fram emot det som f*n i början av 2007 men sedan jag testat demot blev jag måttligt besviken. Hell's Highway kommer att krossa alla WWII-spel, så är det bara.
↗ till inlägget↗ till inläggetLätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara..
Airborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;D
Airborne var helt klart en flopp. Såg fram emot det som f*n i början av 2007 men sedan jag testat demot blev jag måttligt besviken. Hell's Highway kommer att krossa alla WWII-spel, så är det bara.
Vrf týckte du inte om spelet?? ja tyckte de va väldigt bra gjort, fast kontrollerna känns lite konstigt efter cod2..