💬
Logga in
Fuska.se

Cod4

29 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #21

GRYMT!!!! :D

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Kika närmare på Brothers in Arms: Hell's Highway. Fy f*n vad vackert.

agree, älska andy pitchford :)
Nivå 4 · Lärling

Lätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara..

Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B)

Senast ändrad:

2 Sep 2007

4 november skulle tydligen cod4 släppas.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #25

bra :D. Var läste du det?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B)

Airborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;D
↗ till inlägget

bra :D. Var läste du det?

fz.se läste jag det.
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #28

okej :)

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Airborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;D

Airborne var helt klart en flopp. Såg fram emot det som f*n i början av 2007 men sedan jag testat demot blev jag måttligt besviken. Hell's Highway kommer att krossa alla WWII-spel, så är det bara.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Airborne var helt klart en flopp. Såg fram emot det som f*n i början av 2007 men sedan jag testat demot blev jag måttligt besviken. Hell's Highway kommer att krossa alla WWII-spel, så är det bara.

Vrf týckte du inte om spelet?? ja tyckte de va väldigt bra gjort, fast kontrollerna känns lite konstigt efter cod2..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in