Det du kan göra är att fixa fonten inom <div></div> taggarna (eller vad det är du använder).
Min Anime/manga Sida!
Vad ska jag ändra till? Har Arial just nu.
↗ till inläggetTa så att all text är lika dan, kör på arial eller verdana. Det tycker jag själv är snyggast.Vad ska jag ändra till? Har Arial just nu.
All text är väl likadan?
↗ till inläggetAll text är väl likadan?
Nej, inte riktigt samma font överallt vad jag kan se ;D
Du menar på nyhetsscriptet? Eller galleriet? Ska försöka fixa det när jag orkar .. Finner detta inte som ett jätte stort problem för tillfället.
↗ till inläggetDu menar på nyhetsscriptet? Eller galleriet? Ska försöka fixa det när jag orkar .. Finner detta inte som ett jätte stort problem för tillfället.
Nyhets koden.
Sådana här trådar är egentligen reklam iklädd en kostym lol :D "tips & kritik" lol, mer som "medlemmar & besökare" :P
Njae, jk. Destiny, du borde försöka reklamera sidan på typ manga forum osv, då når du verkligen rätt publik.
Ja! Men gissa vad för regler alla forum brukar ha? INGEN REKLAM!!! HAHAHAHAHAHAHAH! -.- Men seriöst. Kan inte posta den på såna forum eftersom alla har "Ingen reklam" regel.
↗ till inläggetJa! Men gissa vad för regler alla forum brukar ha? INGEN REKLAM!!! HAHAHAHAHAHAHAH! -.- Men seriöst. Kan inte posta den på såna forum eftersom alla har "Ingen reklam" regel.
Men ändå postade du här ;) :lol: Näh, jag bara skoja :)
Du kan ju alltid PM:a aktiva medlemmar på manga och anime forum och bara låta det sprida sig.
Kedjebrev? :o
Man får göra reklam så länge det inte konkurerar med fuska.
Gör du reklam för en konkurrerande sida så blir du varnad... Inte mer med det.
Postat i min PM inbox från admin.
Ahahaha.. Nej, Min sida är inte ens för fusk eller nåt med spel så alltså konkurrerar den inte.
Ett tips.
NEON GENESIS EVANGELION!
↗ till inläggetNej, om det hade det hade tråden varit låst rätt snabbt ^^,Ahahaha.. Nej, Min sida är inte ens för fusk eller nåt med spel så alltså konkurrerar den inte.
Men haru gjort allt på sidan själv?
Nej, inte vissa script etc. Och vissa guider har jag inte gjort själv.. Men jag ger credits.
↗ till inläggetOkej, det är bra iaf! ;D Keep up the good work! :DNej, inte vissa script etc. Och vissa guider har jag inte gjort själv.. Men jag ger credits.
Aaa.. Man tackar, Andersffs! Mitt "main" problem just nu är laddningen på sidan.
Men seriöst.
Du måste verkligen lägga till Neon Genesis Evangelion.
Jag hoppas du inte missat den serien.
↗ till inläggetByt bilderna till text, kan bli snyggare och då kommer sidan ladda mycket mycket snabbare.Aaa.. Man tackar, Andersffs! Mitt "main" problem just nu är laddningen på sidan.