↗ till inläggetFärgerna flyter in i varandra jättedåligt.10/!0 ;)
här är mitt bidrag till denna SOTW
http://i205.photobucket.com/albums/bb145/UAPnr5/Signaturer/SigOTW20.jpg
vad tycks?
Bästa Avatar/banner/bild
↗ till inläggetNajs, riktigt riktigt snygg. Lätt din bästa. Älskar färgerna. En text skulle sitta fint uppe till höger.Här kommer en till, vad tycks?
UAP: Bättre, men ljuset på bröstet av bruden är för starkt.
↗ till inläggetSkitsnygg. :DHär kommer en till, vad tycks?
↗ till inläggetTill salu :P ?hade inte ändrat nått med färgerna
bättre nu då?
den var riktigt bra!
jag gillar färgerna dock lite stor text men för övrigt e den perfa!
11/10
↗ till inläggethhaha så du gillade den ?;)↗ till inläggetTill salu :P ?hade inte ändrat nått med färgerna
bättre nu då?
då kan du ta den till vad du nu ska ha den ;)
↗ till inläggetAa man tackar, jag höll på med en text i flera timmar, men ingen passade, jag testase ca. 50 st olika fonter, säg mig, vilken font passar till den?↗ till inläggetNajs, riktigt riktigt snygg. Lätt din bästa. Älskar färgerna. En text skulle sitta fint uppe till höger.Här kommer en till, vad tycks?
Jag tyckte att den såg bäst ut utan en text.
↗ till inläggetAa man tackar, jag höll på med en text i flera timmar, men ingen passade, jag testase ca. 50 st olika fonter, säg mig, vilken font passar till den?↗ till inläggetHär kommer en till, vad tycks?
Najs, riktigt riktigt snygg. Lätt din bästa. Älskar färgerna. En text skulle sitta fint uppe till höger.
Jag tyckte att den såg bäst ut utan en text.
Arial passar lätt.
↗ till inläggetden var riktigt bra!
jag gillar färgerna dock lite stor text men för övrigt e den perfa!
11/10
Kommer upp med till snart . :)
Alert. The person top of me only use brushes and renders. Please do not spamm. Look at the corner and you will find a button called " redigera "
↗ till inläggetAlert. The person top of me only use brushes and renders. Please do not spamm. Look at the corner and you will find a button called " redigera "
Tack då .
wtf antivirus?
Colds sig var ju ursnygg, bilden passar in pefekt
Jag tyckte att den inte var bra. Egentligen vad är gjort mer än en tutorial-bakgrund, urklippt render och text. Rendern smälter inte alls in, och har fel färger i relation till bakgrunden.
↗ till inläggetJag tyckte att den inte var bra. Egentligen vad är gjort mer än en tutorial-bakgrund, urklippt render och text. Rendern smälter inte alls in, och har fel färger i relation till bakgrunden.
Inte änns en tutorial bakgrund tyvärr.