💬
Logga in
Fuska.se

Assassins Creed

36 svar · startad

↗ till inlägget

Detta som är "extra" till GoW kommer man att kunna ladda ner på Marketplace

Det visste jag faktiskt inte, trodde att det skulle vara exlusivt för PC.

↗ till inlägget
varför skulle det förvåna dej? som SFrisk sa kommer man att kunna ´ladda ner det materialet på marketplace. och att det tar några månader gör det ju när man konverterar spel, Halo 2 kom inte ut förrän iår på data och det är likadant som Xbox versionen
Assassin's Creed är inte 360 exlusivt som det låter på dig. Assassin's Creed är liksom från början tänkt att vara till PC också. Halo 2 var Xbox exlusivt, sen konverterades det bara över till PC. Riktigt kass för övrigt.

Senast ändrad:

Trådstartare #22

Halo 2 finns inte till 360, utan bara till Xbox. Dessutom, vet du väl att det bara är PC versionen av Assassin's Creed som blivit uppskjuten till 208?

3 Oct 2007

Hoppas den kommer ut i höst :)

↗ till inlägget

Halo 2 finns inte till 360, utan bara till Xbox.

Vaaaaaaa?? :o

4 Oct 2007

dom 2 första halo spelen gå att spela på 360... det finns en lista på xbox.com med alla xbox spel som går att spela på 360...

btw så har assassins creed till 360 försenats till hösten nästa år (det kan släppas tidigare)

Det är PC-versionen av Assassins Creed som har försenats till nästa år!

↗ till inlägget

Det är PC-versionen av Assassins Creed som har försenats till nästa år!

Är du säker? Jag hörde att det var 360 versionen.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

varför skulle det förvåna dej? som SFrisk sa kommer man att kunna ´ladda ner det materialet på marketplace. och att det tar några månader gör det ju när man konverterar spel, Halo 2 kom inte ut förrän iår på data och det är likadant som Xbox versionen

Assassin's Creed är inte 360 exlusivt som det låter på dig. Assassin's Creed är liksom från början tänkt att vara till PC också. Halo 2 var Xbox exlusivt, sen konverterades det bara över till PC. Riktigt kass för övrigt.

Va? NÄr har jag sagt att Assassins Creed är exklusivt till 360? Allt jag har skrivit är ju om att konvertera spelet till PC :blink: och jag vet att det kommer till PS3 oxå om det var det du menade, det var ju meningen att det bara skulle komma till Ps3 först.

De kommer November 2007-11-16, ( Webhallen )

Jag tror den inte fördröjs eftersom Live Demostrations har vissats,

Tror inte de släpps nu på PC eftersom de är ett inormt ansträngade spel och alla har inte en sån data.

(eller nåt :lol: ;) )

Och jag ee 80% på att de släpps samntidigt som xbox, på ps3

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Va? NÄr har jag sagt att Assassins Creed är exklusivt till 360? Allt jag har skrivit är ju om att konvertera spelet till PC :blink: och jag vet att det kommer till PS3 oxå om det var det du menade, det var ju meningen att det bara skulle komma till Ps3 först.

Det lät på dig som det.
↗ till inlägget
Tror inte de släpps nu på PC eftersom de är ett inormt ansträngade spel och alla har inte en sån data.
Hoppas du fattar att det absolut inte är så. -.-
Trådstartare #31

De som inte har 360 eller PS3 spelar oftast på sin dator, så där har du fel, Pavilion.

↗ till inlägget

100%
6 Oct 2007
↗ till inlägget
↗ till inlägget

100%

De har samma datum alltså?

Trådstartare #34

9:e november i år, ja.

Nice, lite mer än en månad.

16:e november!

12 Oct 2007

Japp det släpps till 360 i november men PC får vänta tills 08.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensi...rticle955007.ab

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in