💬
Logga in
Fuska.se

Gta - Vice City

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag ville köpa malibu club men det gick inte.. det stod typ: du kan inte köpa den här byggnaden nu, kom tillbaka senare.

PS: jag gjorde inget uppdrag eller nånting... Hjälp mig...!

Nivå 0 · Nykomling

du måste vänta till senare i spelet innan du kan köpa malibu club.

Nivå 0 · Nykomling

gör fler uppdrag som har markören av en bokstav vill säga ;)

20 Sep 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

okej, då får jag köpa malibu club på min andra gubbe.. på den har jag kommit aslångt ;)

21 Sep 2007
Nivå 0 · Nykomling

jag har köpt malibu kluben du kan köpa den efter du har krossat alla glas fönstrenrna i köp centret på ett updrag :) :) :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

okej, men du som har köprt det.. vad händer egentligen när man har köpt det?? kan man göra nått eller vadå?

29 Sep 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

okej, men du som har köprt det.. vad händer egentligen när man har köpt det?? kan man göra nått eller vadå?

Exakt, om det inte går att göra något är det väll onödigt, har dock börjat lira lite Vice City igen . :)

8 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling

ja men ett uppdrag har jag fasnat på för att rc planet jag gör som det står men det flyger ändå inte meddela mig om ni kan svara vad jag gör för fel :)

10 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9
↗ till inlägget

ja men ett uppdrag har jag fasnat på för att rc planet jag gör som det står men det flyger ändå inte meddela mig om ni kan svara vad jag gör för fel :)

vilket uppdrag menar du? är de det uppdraget man ska göra sönder en stor blå/turkos skyskrapa med röda linjer på ??
16 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Man kan göra uppdrag där

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Okeej som vilka då?

Nivå 0 · Nykomling

man samlar ihop killar till ett bankrån som är det sista uppdraget(på malibu club)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in