💬
Logga in
Fuska.se

Hello

13 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hello i am from Great brittain, And I wonder, is there any Swedish - English thing here? ,Because I don't understand anything of this?

Dude, gtfo.

Ur from England and you cant fucking write your own countrys name. Dont fuck with us.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Are you serious or are you just fooling around?

Han ljuger, om man kommer från england så ska man då ta mig f*n kunna stava sitt eget lands namn..

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Han ljuger, om man kommer från england så ska man då ta mig f*n kunna stava sitt eget lands namn..

Hm, ja, jag antar det.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hey English guy.

Don't you think it would be betttttter post without using a proxy? So we can confirm your ipadress is from England :)?

Otherwise there's no such function on the site that re-write everything that is written here.

Senast ändrad:

LOL! ÄGD SOM f*n!

Seriöst, palla skapa trådar där man säger sig vara från något land. Håll käften och dra.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

han kanske bara stavade fel på landet... ser folk som stavar fel på svenska ord....många gånger...

for mr.english guy: you should visit some english forum coz this is swe only ^^.

Jag undrar om han inte förstog nånting, hur kunde han..

Bli medlem?

Skriva i forumet?

Kunna regga sig ?

Han är antagligen från sverige, eller kan svenska iaf

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Hello i am from Great brittain, And I wonder, is there any Swedish - English thing here? ,Because I don't understand anything of this?

A suggestion; since you're from England, would be to simply stick with another English gaming forum. If you can't find a forum that suit your needs, which I highly doubt, feel free to PM me whatever you want translated.

Edit: @InTech: Registrera -> Register

sen brukar registreringsprocessen vara likadana på de flesta IPB forum.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag undrar om han inte förstog nånting, hur kunde han..

Bli medlem?

Skriva i forumet?

Kunna regga sig ?

Han är antagligen från sverige, eller kan svenska iaf

han satt väl och campade med ordboken typ :P...men att översätta allt i ett forum kan bli lite för mkt :S.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Han kanske råkade stava fel? Vill du att folk på utländska sidor ska kalla dig för "j*vla n00b" bara för att du råkar stava Sweden med två "n"?

Nivå 16 · Legendfuskare

det är klart att han råkar göra stavfel, men i vilket land liger proxyn som du säger Boffa :P jo formodligen USA som alla andra but if you are english post from a IP that comes from England :D

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

det är klart att han råkar göra stavfel, men i vilket land liger proxyn som du säger Boffa :P jo formodligen USA som alla andra but if you are english post from a IP that comes from England :D

Nej, den befinner sig i västra frankrike.

Låser tråden eftersom han fått sitt svar/formodligen driver med oss.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.