hehe känner inte till hälften av dom alla,. Fast av dom kommande ee nog gtaIV säkert ett fast vem vet.
när jag menar bra story ska man inte tänka grafikmäsigt,.
hehe känner inte till hälften av dom alla,. Fast av dom kommande ee nog gtaIV säkert ett fast vem vet.
när jag menar bra story ska man inte tänka grafikmäsigt,.
Assasins Creed lär ju ha kickass story. :D
Handlingen i Shadow of the Colussus är väldigt unik och bra :)
↗ till inläggetHandlingen i Shadow of the Colussus är väldigt unik och bra :)
Uppföljare till spelet Ico, korrekt?
↗ till inlägget↗ till inläggetHandlingen i Shadow of the Colussus är väldigt unik och bra :)
Inte alls, men det är samma som gjort de två spelen.
AC storyn är skit bra! Det är ju på riktigt (alltså staden fanns på riktigt och det var korståg men inte själva huvudpersonen).
Jag måste välja et tspel till DATA då det e Mafia :P
perfekt dark zero :P
nä men seriöst är det nog dead rising
har dead rising en bra story?, jag har alltid tyckt att dead rising har varit så enriktat.
↗ till inläggetAssasins Creed lär ju ha kickass story. :D
Skulle nog tvivla på det, men man får ju verkligen hoppas. ;D
↗ till inläggetJepp, de har försökt efterlikna städerna och spelet utspelar sig samma år som det var korståg. Dock behöver inte själva storyn bli bra för det, eller hur?AC storyn är skit bra! Det är ju på riktigt (alltså staden fanns på riktigt och det var korståg men inte själva huvudpersonen).
När vi ändå pratar Assassin's Creed tänkte jag påminna om en viktig men enkel sak som ack så många ändå glömmer. Inga spoilers! Speciellt för mig och de andra snubbarna som ska köpa spelet till PC nästa år. Inte särskilt kul att veta exakt vad som kommer hända bara för att någon tråkmåns inte kunde knipa igen. Så snälla, använd spoilerrutan.
Får bli Bioshock, väldigt bra story i grym undervattensatmosfär.
↗ till inlägget↗ till inläggetHandlingen i Shadow of the Colussus är väldigt unik och bra :)
Jaha, så spelen har ingenting att göra med varandra?
Jaha, så spelen har ingenting att göra med varandra?
Nej, inte med storyn och så...
Halo 3, storyn blir otrolig om man dessutom läser böckerna
Naruto Rise of a Ninja, tänker mer på Animen då.
själv tycker jag inte så mycket om storyn i halo spelen... jag fastnade inte helt enkelt ( stena mig)
men till min favoritstory -- Mass Effect är sjukt bra ( ganska likt halo 3 med karaktärerna men ändå ;)
Halo 3 är sjukt dåligt och helt j*vla överhypat (sorry för svordomar men tycker spelet är skit), storyn är inget att hänga i granen, kan vara att jag inte kört Halo eller Halo 2, men det är också det jag tycker är dåligt, jag som inte vet ett skit om Halo köper spelet och kommer in i en kampanj mitt i en j*vla skog med en fiende på min sida :S
Men bästa storyn är helt klart Bioshock! ^^ Satt och körde nyss, fast sedan blev Xboxen för varm och det började lagga :(
↗ till inläggetHaha, så lät det inte när vi körde sista banan. "F*n va skönt spel Halo ee asså!" minns jag att jag hörde :rolleyes:Halo 3 är sjukt dåligt och helt j*vla överhypat (sorry för svordomar men tycker spelet är skit), storyn är inget att hänga i granen, kan vara att jag inte kört Halo eller Halo 2, men det är också det jag tycker är dåligt, jag som inte vet ett skit om Halo köper spelet och kommer in i en kampanj mitt i en j*vla skog med en fiende på min sida :S
Men bästa storyn är helt klart Bioshock! ^^ Satt och körde nyss, fast sedan blev Xboxen för varm och det började lagga :(
Edit: Här är det, ifall du glömt. http://www.bungie.net/Stats/GameStatsCampa...er=Project%20SV
halo "var" ett väldigt bra spel, enda tills jag fick cod4, så mycket bättre multiplayer, fast saknar fordons på cod4,
adda mig Sgtauto till xbox360, sugen på att få klart insane på halo3 nu,.. alla bara bailar efter halva. :angry: :(
Half Life 2, nu i Orange Box, riktigt bra story, har vi tagit upp det?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in