Vart exakt kan man hitta den "hoppande gubben"?
Easter Eggs!
på halo banan, ställ dig framför terminalen och vänd dig om 180 grader du måste granat hoppa till andra sidan sen hoppar du snett åt vänster så står gubbenm i ett hörn! asballt XD
Haha, jag ska testa det när jag hittar terminalen... Det är nog Han som "uppfann" microsoft :D
Den "hoppande gubben" är Jason ..., öhm, vad heter han nu igen...
Vem är Jason?
Man kan inte ens komma till tornen <_<
↗ till inläggetMan komma utanför barriärerna i Saved Films på något sätt, sen så är det bara att flyga omkring.Man kan inte ens komma till tornen <_<
↗ till inläggetJust det, det är bara att kasta teleporter dit. Tror jag.↗ till inläggetMan komma utanför barriärerna i Saved Films på något sätt, sen så är det bara att flyga omkring.Man kan inte ens komma till tornen <_<
En kille står och bankar på en dörr på ett ställe. Olika konversationer beroende på svårighetsgraden.
På Legendary är det Caboose från red vs blue som pratar som en av gubbarna.
↗ till inläggetEn kille står och bankar på en dörr på ett ställe. Olika konversationer beroende på svårighetsgraden.
Är det killen som tror att hans kompis är en brute på Crow's Nest på Normal?
För jag gick aldrig dit på Legendary... :(
↗ till inlägget↗ till inläggetEn kille står och bankar på en dörr på ett ställe. Olika konversationer beroende på svårighetsgraden.
Det är olika på varje svårighets grad...
Grymt har hitta några av de.
kan ni inte ladda upp bilder på de?
:huh:
Jag såg nån video på youtube att det ska finnas Missing affisher på marken här och där och så står det Jason Jones ovh så är det en bild på han där :)
Det roligaste Jag lyckats med är att köra Moongosen utanför stängslet på The Pit.
Kanske inte direkt ett easter egg, men det hände en jävligt rolig grej när jag och en kompis
körde co-op på banan Halo (på Legendary).
I slutet, när Johnson kom ner till oss, dödade jag honom och bytte min Carbine mot hans Spartan Laser.
Efter en liten stund vaknade han till liv igen. Han tog min Carbine, siktade den mot mig och avlossade, kallblodigt,
ett skott. Rätt i mitt huvud. Jag dog direkt. Min kompis sprang dit. Också han fick ett dödande skott i huvudet.
Jag tackade Johnson för att han dömt hela mänskligheten till utplåning.
Det där händer alltid när man betrayar.
Moongosen på The Pit är som han sa kanske inte är något Easter Egg men det är roligt att göra ändå =)
Klart dom skuter tillbacka när man Betryar.
↗ till inlägget↗ till inläggetEn kille står och bankar på en dörr på ett ställe. Olika konversationer beroende på svårighetsgraden.
jag har för mig att det är en för easy & normal och en för heroic och en för legendary.
Sen på banan "the covenant" så kan man klättra upp på det stora "tornet" i slutet av banan och när man kommit långt upp så kommer en låt som heter "siege of madrigal" att spelas! :D
Den låten kommer från Marathon tror jag