Leave Britney Alone
Kanske lite väl överreagerat och känslomässigt, men han faktiskt rätt... Till viss del... ;)
Såna här människor borde verkligen lynchas, torteras, begravas levande, korsfästas eller med annan plågsam metod berövas sitt liv, sitt rykte, sin ära och sina skor.
↗ till inläggetSåna här människor borde verkligen lynchas, torteras, begravas levande, korsfästas eller med annan plågsam metod berövas sitt liv, sitt rykte, sin ära och sina skor.
eller låsas in på ett psyk-hem
lol wtf? xD
↗ till inläggetSåna här människor borde verkligen lynchas, torteras, begravas levande, korsfästas eller med annan plågsam metod berövas sitt liv, sitt rykte, sin ära och sina skor.
Säker på att du inte overreagerar lite nu?
Men visst vare roligt. Kanske är det lite synd om henne men han...
Antingen svårt störd eller dåligt skämt. Är de en tjej eller kille? Tjejröst och skäggväxt.
Om det där inte va ett skämt, så överreagerade hon/honom (lol) lite väl mycket. Skum video..
er..?
Är det bara jag som inte tycker att såna här filmer är roligt att titta på? :huh:
Synd att man skulle skapas med för mycket medlidande. <_<
↗ till inläggetNågot mittimellan. Även kallad EMO.Antingen svårt störd eller dåligt skämt. Är de en tjej eller kille? Tjejröst och skäggväxt.
Det är en kille. Konstig kille i alla fall.
Daniel hade en leave britney alone t-shirt på sig i idol igår...
Är det en kille? Nu fick jag f*n en shock xD
Ser väldigt fake ut, eftersom han "gråter" men det kommer inga tårar, och så överreagerar nog inte någon så ens om hans/hennes idol råkat ut för något riktigt allvarligt...
Lite överreagerat, lol.
↗ till inläggetÄr det en kille? Nu fick jag f*n en shock xD
Man ser lätt att det är en kille.