↗ till inläggetJa, var annars? I menyn?
:lol: bra svar
↗ till inläggetJa, var annars? I menyn?
:lol: bra svar
Den där skullen på Cortana är skit svår. Man måste typ hoppa som h*lvete.
↗ till inläggetDen där skullen på Cortana är skit svår. Man måste typ hoppa som h*lvete.
den va aslätt tyckte jag.
kan man bara gå in i terminals när man kör split screen eller singleplayer för det funkar iallafall inte på live.
↗ till inläggetHar du testad på live? För mig funkade det tror jag.↗ till inläggetDen där skullen på Cortana är skit svår. Man måste typ hoppa som h*lvete.
den va aslätt tyckte jag.
kan man bara gå in i terminals när man kör split screen eller singleplayer för det funkar iallafall inte på live.
jag körde 3 spelare live det funka ej =(
Jag har 3 gold och 2 silver
Vad gör man med dom flesta skullen? Te x grunts birthday party?
Asså man gör inget, man kan få mer poäng när man kör meta-game
har 9/9 Gold skulls och 4/4 Silver skulls. :)
saknar 5 skulls(3gold,2silver)
På grunts birthday party skull så ska det komma fyrverkirer om man sköt dom i huvudet elr nåt :lol:
Ja, har du inte den?
Nej jag har inte äns halo 3... :( :( :(
Har hittat 7 skulls 2 silver och 4 guld
↗ till inläggetHar hittat 7 skulls 2 silver och 4 guld
Öm, det blir 6 stycken... <_<
Du,Ni värkar ha bra koll på skullsen så ni,du kanske vet vart skullen på floodgate landar när man har skjutit flooden???
vet ni vart skullen på floodgate landar när man har skjutit flooden?
Du behöver inte skriv två gånger... Om du gjort rätt så landar den på marken
↗ till inläggetDu behöver inte skriv två gånger... Om du gjort rätt så landar den på marken
Annars landar den på taket.
skjut han precis när han tar sats, du måste skjuta EXAKT vid rätt tillfälle för om du skjuter för tidigt så är den kvar på taket, för sent och han hoppar iväg och om du skjuter rätt så kommer han att kasta iväg skullen en bit. men du kommer se vart den flyger
Jag har alla utom silverskallen på the covenant
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in