💬
Logga in
Fuska.se

Behöver Hjälp Med En Tjej

29 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Okej nu ere så att jag träffade en tjej på sommar lovet rätt länge sän men aja som jag har msn till men jag e väldigt blyg och är dålig på att ge komplimanger elr nå sånt.

Skulle vara väldigt snällt om ni hjälper mig med det.

Hon kommer nästa sommarlov igen och kanske på typ jul lovet.

Sen är det såhär... hon bor i stockholm

Jag vet att hon är kär i mig av en viss anledning som jah inte orkar förklara så det kanske ni skulle kunna hjälpa mig med också.

Senast ändrad:

Prata om intersessanta saker på msn, Om vad hon gillar, och du gillar, Bli inte för mycket ego bara.. OCH GLÖM INTE!, fråga inte om du får bli ihop på msn, För när man är 13 år så ska det komma av sig själv/+ att det är oseriöst om man frågar genom msn!

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Men det hjälpte ju mycket..

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Men vadå? Förväntar du dig att några nördar på ett spelforum ska få styr på ditt kärleksliv? Prata med henne helt enkelt, så svårt kan det väl inte vara!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vad kan vi hjälpa dig med? Vi vet ju överhuvudtaget ingenting om varken dig eller henne. Vad förväntar du dig att vi ska kunna göra?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6
↗ till inlägget

jag e väldigt blyg och är dålig på att ge komplimanger elr nå sånt.

Det är vad jag vill att ni hjälper mig med.

Vad f*n ska jag kunna säga nått om hon?

Senast ändrad:

Jag vet,

Gå fram och börja prata, svårare är det inte, och jag kmr f*n inte ge något mer tips när du inte förklarar bättre.

Börja på msn, och kör i "verkligheten" sen -.-

Nivå 0 · Nykomling

Ge komplimanger när tillfällen kommer, t.ex. om hon visar någon bild på sig som du tycker är fin, då säger du bara t.ex. "Nämen vad het man kan va då ;P" eller bara "Vad snygg ^^" Ingen tar väl illa upp av komplimanger då och då, det kan vara småsaker som att du kallar henne för "sötis" när ni hälsar på varann eller ist för att säga "du" till henne. Om du känner att du skulle kunna fylla ut med en komplimang när du säger något så tyck inte det känns pinsamt eller något, säg det bara och stå för det du säger.

11 Nov 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Okej nu ere så att jag träffade en tjej på sommar lovet rätt länge sän men aja som jag har msn till men jag e väldigt blyg och är dålig på att ge komplimanger elr nå sånt.

Skulle vara väldigt snällt om ni hjälper mig med det.

Hon kommer nästa sommarlov igen och kanske på typ jul lovet.

Sen är det såhär... hon bor i stockholm

Jag vet att hon är kär i mig av en viss anledning som jah inte orkar förklara så det kanske ni skulle kunna hjälpa mig med också.

"Wow vad söt du är", eller "du ser fin ut i (t.ex.) den klänningen"

Sen tycker dom ju om om man visar att man bryr sig, fråga vad hon gillar att göra o massa med saker (vet inte om det funkar i din ålder men kvinnor gillar när man frågar en del saker) ;P du kanske kan köpa en liten sak till henne när hon kommer igen då? måste ju inte vara en diamant för miljarder dollar

Du kan ju kolla efter små saker för tjejer i små stånd och sånt

Grawrr det är vad jag skulle gjort mot den tjejen som jag gillar.. :_D f*n vad glad jag skulle bli... om jag nu fick chansen (vi käner inte ens varran och ser inte heller varandra så mycket, en av oss är alltid på väg till en lektion i fart)

Senast ändrad:

12 Nov 2007
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men vadå? Förväntar du dig att några nördar på ett spelforum ska få styr på ditt kärleksliv? Prata med henne helt enkelt, så svårt kan det väl inte vara!

Precis :) ;)
13 Nov 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

Aja ska kanske ta o köpa nått litet tjejigt eller nått och ge till hon när hon kommer hit igen :)

UAP:Skit i vad jag sa där

Senast ändrad:

14 Nov 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Aja ska kanske ta o köpa nått litet tjejigt eller nått och ge till hon när hon kommer hit igen :)

UAP:Skit i vad jag sa där

hehe låter bra
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

Okej nu vet jah inte va ja ska köpa...

nån som har förslag på nått man kan köpa som e rätt tjejigt?

Senast ändrad:

En parfym för 1000 spänn?

nej, Men något litet går väl, Beror på vilken sort hon är ju,

Så.. hur är hon? punkig?, popig.. osv?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Okej nu vet jah inte va ja ska köpa...

nån som har förslag på nått man kan köpa som e rätt tjejigt?

Om hon gillar dig blir hon nog glad för det mesta. ;)

Men köp något som du vet att hon gillar eller är intresserad av.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #16

amen de e ju det som är så svårt... aja ska försöka o kolla på lite saker

hon värkar va rätt fjortis elr nå på msn iaf men annars typ musikstil gillar hon typ allt va jag vet

16 Nov 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Skriv att du gillar hon om hon inte svarar så är det bara att ge upp om hon svarar så kan du fortsätta att pusha det säg typ kan vi träffas någon gång mm...

Nivå 4 · Lärling

lol en tjej jag känner ska få mitt gameboy color i födelsedags present^^ smart va?:o

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

lol en tjej jag känner ska få mitt gameboy color i födelsedags present^^ smart va?:o

Skulle inte tippa på att du får napp...
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skulle inte tippa på att du får napp...

hon fråga om hon fick köpa den för 10 kr, så hon kan lika gärna få den för jag kör aldrig på den-_-

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in