99 i allt föruton defence
Goal
vilka j*vla pures ^^ alla vill typ ha 99 i allt förutom def ^^
↗ till inläggetvilka j*vla pures ^^ alla vill typ ha 99 i allt förutom def ^^
Defil3d ftw?
Kolla yt.. om du tror att def är dåligt lol ( är pure själv lol )
Fullt i mining och smithing ^^.
att skaffa en cook skill cape och en dragon sq ^^' 99 fletch vore inte dumt heller.
Mina 2000 coal. Inte mitt högsa mål men mitt mål som jag vil genomföra denna månad.
Jag satsar på 70 atk har 68 nu då det tar nog bara en dag med lite hård träning :P Satsar också på 73 str är på 70 nu så det tar inte heller så mkt :P Och till slut 60 def är bara 56 i det men orkar inte träna def :S
Seriöst 99 i smithing och mining..det tar en lång tid :S Jag satsar jst nu på 80 str 75 i atK :)
77 Fm atm.
EDIT; Tog bort för att jag inte orkar med att blacklista folk.
↗ till inläggetför att anmärka nått där så var du 15 år när du regga dig, sen ändrades din ålder till 9, sen nu är den 15 igenknappast att en 10åring är så,tänk lite+jag var i clan ts en vän sa att jag skulle gå in i detta forumet och skriva nåt det var därför jag joinade fuska och sket i vad jag fyllde i.
Tack så himla mycket mithril att du scammade mig på 135k willows -,-' Narrb >________>
Nu skaffar ja 74+ Hunt! :)
Du får skylla dig själv om det var sant att du scammade TheExecutor.
↗ till inläggetvrf scammar du?Tack så himla mycket mithril att du scammade mig på 135k willows -,-' Narrb >________>
Nu skaffar ja 74+ Hunt! :)
EDIT; Tog bort för att jag inte orkar med att blacklista folk.
↗ till inläggetvi litar på dig=) han sa att han scammade 1+mil på msn+ synd=(↗ till inläggetJa, jag har lite msnloggar jag kan skicka över. Han har dock blockerat mig på både msn och runescape.Du får skylla dig själv om det var sant att du scammade TheExecutor.
Förlåt att jag går offtopic, men Pain är en jobbig scammare.