det är så att jag tror jag håller på att komma in i puberteten.
så jag undrar när ni kom in i det
det är så att jag tror jag håller på att komma in i puberteten.
Svårt att säga eftersom jag aldrig märkte det. Men jag skulle tro att det var runt 12-13års åldern.
↗ till inläggetSvårt att säga eftersom jag aldrig märkte det. Men jag skulle tro att det var runt 12-13års åldern.
11 började det väl, men det var inte först 12-13 som det verkligen "gick igång" liksom :)
Igår lol, nej. Vid 12 års ålder.
Vid mellan 10-11 års åldern började det, Men det gick "igång" vid 10,5-12 års åldern.. oja, jag var lite tidig..
Eller nå sånt :P
10års åldern.
i 5an, hur gammal är man då? 10?11?
↗ till inlägget11 och på väg på att bli 12 tror jag.i 5an, hur gammal är man då? 10?11?
↗ till inlägget↗ till inlägget11 och på väg på att bli 12 tror jag.i 5an, hur gammal är man då? 10?11?
jepp, det stämmer...
inte än för mig =D tror jag iaf.
Genomsnitt är väl 12-14 årsåldern?
↗ till inläggetinte än för mig =D tror jag iaf.
Inte mig heller. Jag vill att den ska komma nu, så man får det gjort xD
I femman började rösten bli lite konstig och i sexan var den "klar". I slutet av 6an gick allt annat igång ;)
InTech har ju inte ens kommit ur puberteten ännu ^^ Så hans svar var väl lite komiskt.
igentligen räknar man med att man inte kommer in i puberten innan man fyllt 13 år (tonåring...) dock så är dagens ungdomar riktigt tidiga! Själv fick jag lite hår här o där när jag var 9,5år. När jag var 10 börja det på riktigt och när jag typ var i åldern 11-12 så börja jag racka mej mellan benen! ( buskar ska inte vara för stora. )
↗ till inläggethttp://vet.hut.nu/?id=3det är så att jag tror jag håller på att komma in i puberteten.
↗ till inlägget10-16Genomsnitt är väl 12-14 årsåldern?
↗ till inläggetInTech har ju inte ens kommit ur puberteten ännu ^^ Så hans svar var väl lite komiskt.
Det beror vad du menar, Om du menar åldern man inte kan skaffa barn (40-60) så har du väl rätt, Men vettefan annars..
och det är väl 11-15 det är normalast att komma in? och om man blir över 16 så ska man konatka läkare eller så..
↗ till inlägget↗ till inläggetInTech har ju inte ens kommit ur puberteten ännu ^^ Så hans svar var väl lite komiskt.
Det beror vad du menar, Om du menar åldern man inte kan skaffa barn (40-60) så har du väl rätt, Men vettefan annars..
och det är väl 11-15 det är normalast att komma in? och om man blir över 16 så ska man konatka läkare eller så..
Puberteten pågår inte tills dess att man är 40-60 och inte kan få barn :S Puberteten är oftast från 11 till 16 år. Vissa börjar tidigt och vissa senare, och på vissa går allt väldigt sakta och det är inte helt färdigt först när de är 20-21.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in