Åt h*lvete med alla fotomodeller igentligen. Än nära tjejkompis till mig, sötast av alla alltså!
Världens Vackraste Kvinna?
↗ till inläggethar du nån bild på henne:P?Åt h*lvete med alla fotomodeller igentligen. Än nära tjejkompis till mig, sötast av alla alltså!
Ska försöka årdna en.
↗ till inläggetwildwolf och *censur* :3
Lol xD
↗ till inläggetEftersom så många frågat mig om min bild lägger jag upp fler bilder på tjejen.
Liknar faktiskt Riley Mason... Fast tvekar lite, så är inte riktigt säker.
Är det hon, nacho?
↗ till inlägget↗ till inläggetlol vem är johanna?Johanna :) slår alla som ni lagt upp bilder på,den enda som är i närheten är hon som nacho la upp en bild på.
en på min skola
↗ till inlägget↗ till inläggetJohanna :) slår alla som ni lagt upp bilder på,den enda som är i närheten är hon som nacho la upp en bild på.
lol vem är johanna?
en på min skola
Lägg upp en bild på henne då.
Det är inte precis alla som lagt upp bilder på de dem tycker är vackrast.
↗ till inläggetDet är inte precis alla som lagt upp bilder på de dem tycker är vackrast.
Och...? Har jag sagt att jag tvingade honom?
↗ till inlägget
Åh! Satt och letade bland mina filer på datorn och hittade slutligen rätt mapp!
Hon går under smeknamnet DanPat och det finns en hel del mer "vågade" bilder på henne. :visslar:
Tro nu inte bara att jag är pervers för det är jag inte. Var inne på en sida (inte en sån sida, om du tror så) där de hade en hel mapp med hennes bilder.
↗ till inläggetdu kan bara säga nakna bilder finns 11 åringar som inte fattar det.↗ till inläggetÅh! Satt och letade bland mina filer på datorn och hittade slutligen rätt mapp!
Hon går under smeknamnet DanPat och det finns en hel del mer "vågade" bilder på henne. :visslar:
↗ till inläggetdu kan bara säga nakna bilder finns 11 åringar som inte fattar det.↗ till inlägget
Åh! Satt och letade bland mina filer på datorn och hittade slutligen rätt mapp!
Det kanske var just därför jag inte skrev det... ;)
haha jo jag hade ingen aning om vem det va så jag sökte lite på google....blev lite chockad :visslar:
så jag gick in på snällare wiki och dom hade en bra bild.
↗ till inläggetOm jag säger Mean Girls och Freaky Friday.
Vem menar jag då???
Jo, Lindsay Lohan...
Du glömde "sönderknarkad"
Cuthbert och Hayden Panettiere å ju rätt nays imo.
kom till temat nu förf*n <_< :angry: sjukt jobbigt att läsa alla j*vla kommentarer om en person och skriva vilken person man gillar, kan ni inte bara visa bild på personen eller -.- =O
själv har jag ingen favorit!!
↗ till inläggethåller med dig många som försöker spela ''cool'' tror de äger tjejen när de säger en tjej i skolan... <_<kom till temat nu förf*n <_< :angry: sjukt jobbigt att läsa alla j*vla kommentarer om en person och skriva vilken person man gillar, kan ni inte bara visa bild på personen eller -.- =O
själv har jag ingen favorit!!
Tror ni det är fotomodeller som bara är fina eller? Finns tjejer som inte vill vika ut sig för att j*vla 60 åriga gubbar ska sitta i toan och dreggla framför tidningen.
↗ till inläggethar jag sagt det då? 80% som säger det vill göra så för få uppmärksammhet.Tror ni det är fotomodeller som bara är fina eller? Finns tjejer som inte vill vika ut sig för att j*vla 60 åriga gubbar ska sitta i toan och dreggla framför tidningen.
Tilde från mitt i nyllet....