arm band iså fall
Ring Eller Armband?
Jag har ett smalt armband i silver (kommer inte ihåg vad det heter), sen har jag ofta svettband (endast svarta). Sen har jag massor av andra armband, sen har jag tumring i ren silver (ej äkta) sen har jag tre halsband.
Allt detta bär jag samtidigt, dock inte alltid.
Onödigt vetande:
Om du har på din ring i cirka 10 år, utan att ta av den, sen om du tar av den kommer huden åka med och du kommer se skelett.
Har 1 nitarmband och 1 läderarmband. Använder det typ varje dag. Det är inga vassa nitar på den.
↗ till inlägget
Onödigt vetande:
Om du har på din ring i cirka 10 år, utan att ta av den, sen om du tar av den kommer huden åka med och du kommer se skelett.
:lol: Som om köttet skulle försvinna bara för att huden gör det, och köttet är ju runt om skelettet.
Jag har aldrig ring men kanske ska köpa en i guld bling bling styla.
↗ till inläggetJag har aldrig ring men kanske ska köpa en i guld bling bling styla.
:huh: Din hiphop-gangsta!
Ska nog önska mej ett svettband i julklapp.
↗ till inläggetGangster alla kommer se upp till dig :)Jag har aldrig ring men kanske ska köpa en i guld bling bling styla.
Har ett läderarmband
Skitfult med smycken, sen är det också väldigt homosexuellt.
Har ett träarmband från canarie-öarna som jag brukar använda. Sen så har jag ett sånt där stickat armband och en armbandskedja av silver (med grova länkar).