💬
Logga in
Fuska.se

Paladin

19 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hej ! Jag undrar om någon skillad paladin kan visa hur jag ska specca som retri för att levla så fort som möjligt. Tacksam för svar ! /DarKElitE

Nivå 4 · Lärling

Om jag ska vara ärlig så är retri bara bra upp till lvl ungefär 30 sen är protection aoe grinding det bästa för en pala som vill lvla så snabbt som möjligt. Dock kan jag inte speccen och btw, man behöver lite skills för det :)

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

men hur speccar man då ? jag hadde tänk så här: Retri 1-40 Prot 41-70 Holy 70 (80)

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Spelar nästan ingen roll hur du speccar..

Nivå 3 · Lärling

Retri är bäst för att lvla ;)

Men för instancer är holy bäst så specca retri till 60(eller70) sedan speccar du holy B)

21 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

jag hörde nånstans att de ska vara, retri 1-40 sen prot 40-?? sen ??-70 holy, holy paladins med bra gear får lätt team till raids. men är man bästa paladin med bästa gear och lvl 70 så drar man ju retri för man kan ju inte lvla genom att heala, så då går man bg och slaktar :P (inge honor från healing i bg ju)

Nivå 7 · Fuskare

Vadå ingen honor i bg!? Klart man får det, får massvis på min druid -.-

Nivå 6 · Fuskare

Man får honor om man är runt sin group i BG.

Nivå 6 · Fuskare

man får inte honor för killing blows eller damage done :) bara man är i närheten av en horde när denne dör så räcker det.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

man får inte honor för killing blows eller damage done :) bara man är i närheten av en horde när denne dör så räcker det.

Tror bara det funkar om en party member har gjort damage på horden.

Nivå 6 · Fuskare

Länge sen jag slutade med WoW, men protection är bra för att levla, använd bara seal/judgement of light, holy shield, retribution aura, consecration och en shield spike så kan du ta ut ett helt område på några sekunder med AoE.

Och så kan du tanka och vara älskad i instances... paladin > warriors på att få och hålla aggro.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tror bara det funkar om en party member har gjort damage på horden.

Erm nej, man får alltid honor, min shaman är healer och får ca. 300 honor per WSG (lvl 52 lol)
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Erm nej, man får alltid honor, min shaman är healer och får ca. 300 honor per WSG (lvl 52 lol)

men äre inte typ 1 honor för varje kill man är nära, och man får mer om man gör mycket dmg på det target som dör. För man ser ju ibland typ när man springer: +1 Honor, då vet man att man är nära nån som dött, men man kan ju inte få typ 300 honor från bg genom att bara få +1 Honor när nån dör, man får ju mer honor ju mer dmg man gjort på target.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

men äre inte typ 1 honor för varje kill man är nära, och man får mer om man gör mycket dmg på det target som dör. För man ser ju ibland typ när man springer: +1 Honor, då vet man att man är nära nån som dött, men man kan ju inte få typ 300 honor från bg genom att bara få +1 Honor när nån dör, man får ju mer honor ju mer dmg man gjort på target.

Man får inte mer honor för att man gör mer dmg :blink:

Man får mer om man är få som är nära och tror att det beror på ranken som den man dödar har. Men jag är inte säker.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du vet inte själv vad du sa va >_< Honor man får per kill ändras med vilken level den du dödade är, på 70 är det 10 eller nått per kill
22 Nov 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #16

umm lite off topic ??

24 Nov 2007

går de snabbt och levla me prot? :o

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

går de snabbt och levla me prot? :o

Ja med rätt specc kan man faktist döda nästan 10 mobs på samma gång. Alltså snabbt att levla. Fast man måste kunna grejen.

29 Nov 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Wacko, the true player! :)

Aja, står fortfarande vid min åsikt och angående aoe grinding så är det bäst vid 50 i WPL vid alla farms. :) Man drar flera bars per pull.

[EDIT] Glömde att det var va som var på filmerna. Hehe, tänkte faktiskt på de filmerna när jag sa det där. Ironiskt or what?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in