↗ till inläggetskojar du med mig hon är västa mrs smink...Tilde från mitt i nyllet....
Världens Vackraste Kvinna?
↗ till inläggetlol, hon kanske har mycket mascara, annars typ inget, utan smink är hon lika vacker↗ till inläggetskojar du med mig hon är västa mrs smink...Tilde från mitt i nyllet....
hon tyckte man va snygg första gången man såg hon kanske..men nu är ju hon med överallt så man har tröttnat på hon. hatar hon just nu B)
↗ till inläggetHur vet du det? Står det ens på rubriken ''världens vackraste fotomodell?''↗ till inläggethar jag sagt det då? 80% som säger det vill göra så för få uppmärksammhet.Tror ni det är fotomodeller som bara är fina eller? Finns tjejer som inte vill vika ut sig för att j*vla 60 åriga gubbar ska sitta i toan och dreggla framför tidningen.
↗ till inläggetEller för att få pengar ? o.o↗ till inläggethar jag sagt det då? 80% som säger det vill göra så för få uppmärksammhet.Tror ni det är fotomodeller som bara är fina eller? Finns tjejer som inte vill vika ut sig för att j*vla 60 åriga gubbar ska sitta i toan och dreggla framför tidningen.
↗ till inläggetEller för att få pengar ? o.o↗ till inläggetTror ni det är fotomodeller som bara är fina eller? Finns tjejer som inte vill vika ut sig för att j*vla 60 åriga gubbar ska sitta i toan och dreggla framför tidningen.
har jag sagt det då? 80% som säger det vill göra så för få uppmärksammhet.
kanske de ja=)
↗ till inläggetEftersom så många frågat mig om min bild lägger jag upp fler bilder på tjejen.
vilken tur du har. ;)
Det är ju roligare att säga lite mer kända kvinnor så vet man kanske vilkad et är och kan få lite diskussion i det hela.
↗ till inläggethåller med dig elin lanto är inte dålig heller:PDet är ju roligare att säga lite mer kända kvinnor så vet man kanske vilkad et är och kan få lite diskussion i det hela.
anine bing
↗ till inläggethon är sådäranine bing
Kanske de... Men jag skulle knappast säga nej att bli ihop med henne :P
↗ till inläggetlite onödigt att förstöra tråden direkt genom att posta bush..eller hur XPLOSIV?
HA...
Penélope Cruz sen finns det som sagt ganska manga vackra kvinnor
En i min klass. Hon är naturligt vacker ;) Kan dock inte lägga upp en bild utan hennes tillåtelse ..
↗ till inlägget
Nån som har fattat :P
↗ till inläggetsexig!!↗ till inläggetkroppen börjar bli varm!http://img221.imageshack.us/img221/3531/3259766888fw9.jpg
Bild på Tilde...
När jag tänker efter är nog ändå Kiera Knightley vackrast av alla, även fast hon inte är så sexig.