💬
Logga in
Fuska.se

Olagliga Saker

25 svar · startad

Nivå 1 · Novis

Ja jag är serts brorsa och om ni kollar på hans lista så fattar ni kanske att jag har gjort en del occså... En del grejer skulle ni inte tro på och en del grejer skulle jag vara riktigt j*vla dum om jag sa.

Nivå 2 · Novis

Det ända olagliga är väl ha snattat lite godis. Jag har dock väldigt stora skuldkänslor efter det.

Nivå 1 · Novis

peach ice, sluta spamma eller skicka dubbelpost! det e ju sjukt jobbigt.

själv har man väl snattat ett par gånger, och sista gången fick polisen tag på mig, jag var 11 så inget hände :o , dock fick jag gå till socialen en gång så frågade dom mej massa frågor, om jag hade kompisar och sånnt. sen bajsa dom snett på det, puuh. det var en Yugioh kort packet som kostade 149kr jag stoppa ner i fickan -.-

↗ till inlägget

Jag har:

-Spöat folk som e jobbiga

-Pissat offentligt

-Cyklat utan hjälm

-Slängt snöbollar på fönster

-Laddat ner musik, filmer, spel och program

-Snattat (var typ 2 år så det räknas väl inte riktigt?)

-Burit vapen (knogjärn och kniv)

-Smällt smällare

-Pallat frukt

-Snott pennor i skolan när mina börja ta slut

-Bränt ner saker med tändare och axe-flaska (sprejat parfym på lågan från tändaren)

-Fått en varning på fuska

-Skolkat

-Dragit en repa på en bil med en sten

-Slängt en vatten ballong på ett tåg ( inte olagligt kanske?)

-Sålt raketer till en kompis

och idag så klottrade jag för första gången.

det var nog allt

Va gla att du inte saknar en eller ett liv nu, Om man spreyar parfym på lågan, så kan det ge ett "baksprut" och sen så står man där utan en eller 2 händer..

Och jag gör inte så jättesaker.

Cyklad utan hjälm, som inte kan räknas vafan..

och ja, laddat ner..

Och lite saker som jag inte vill berätta :P

Nivå 3 · Lärling

Jag visste inte det då.

Nivå 6 · Fuskare

Laddat ner mycket grejer, cyklat och åkt moppe utan hjälm, snattat nån smågodis sak när jag var mindre, kan inte komma på mer. Räknas hemmagjorda smällare?

Senast ändrad:

26 Nov 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det ända olagliga är väl ha snattat lite godis. Jag har dock väldigt stora skuldkänslor efter det.

Haha, nicEEE... :D

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Haha, nicEEE... :D

Vad äre?

Har laddat ner lite ROMs till nåra konsoller.

Nivå 4 · Lärling

brick seedat folk på animal crossing wild world

Nivå 5 · Fuskare

Provsmakat lösgodis på konsum! :3

Nivå 1 · Novis

men asså orka töntar skryta med vilka brott man har begåt. ok de e jävligt kul men orka på internet skulle f*n ta uppp hela sidan

27 Nov 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

men asså orka töntar skryta med vilka brott man har begåt. ok de e jävligt kul men orka på internet skulle f*n ta uppp hela sidan

Errr... Jag skryter inte?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

/Hiphoparen93

Cool, Gangster

Nivå 5 · Fuskare
*Snattat godis, läsk, öl med mera

*Klottrat på skolor

*Krossat rutor på skolor

*Klottrat på stenar, papperskorgar med mera

*Bränt ner en hel del saker

*Kört moppe råtrimmad

*Kört moppe utan hjälm

*Kört moppe berusad

*Gjort inbrott i skolor

*Samt rökt/snusat/druckit sprit

Och laddat ner musik, filmer och spel som resten av världen.

Senast ändrad:

28 Nov 2007
Nivå 16 · Legendfuskare

Jag hängde upp en kompis cykel i ett träd & en lärare sa att det var nära kriminellt

Nivå 4 · Lärling Moderator

Igentligen inget alls...har aldrig klottrat eller slagit sönder saker. Därimot har jag och 3 andra kompisar hotat en kille (eller kidnappat honom).

Min bästa kompis heter Pär, Pärs syster hade en pojkvänn, pojkvännen slog Pärs syster flera gånger och trots att dom hade gjort slut fortsatte han komma hem till Pär för att få sig ett "nyp", fick han inte som ha ville och ingen anna var hemma slog han henne. Polise fick 5 änmälninga men "det var inte nog att gå på" så jag och Pär tog med oss 2 goda vänner och satte oss i en bil. vi väntade utan för en lokal som vi vet att han brukade vara i. När han komm ut så gick han förbi bilen som vi satt i. Jag pär och en av kompisarna tog en stor säck och klev ut bakom honom, vi smög fram och slängde säcken över huvudet och drog in han i baksätet. Vi körde ut honom i skogen utan att säga nogot. Vi lyfte ut honom och tog av honom alla kläder utom kalsongerna. Sen sa en utav våra kompisar åt honom att något i stilen med " Vi kommer inte vara lika snälla nästa gång om du inte slutar hänga efter Elin" Vi hoppade in i bilen och körde därifrån. Sen har inget hänt, och det var 8 månader sen. Så det är nog lungt. Och Elin har inte haft några problem

Fotnot: Alla namn är fiktionella.

Soad_token

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Igentligen inget alls...har aldrig klottrat eller slagit sönder saker. Därimot har jag och 3 andra kompisar hotat en kille (eller kidnappat honom).

Min bästa kompis heter Pär, Pärs syster hade en pojkvänn, pojkvännen slog Pärs syster flera gånger och trots att dom hade gjort slut fortsatte han komma hem till Pär för att få sig ett "nyp", fick han inte som ha ville och ingen anna var hemma slog han henne. Polise fick 5 änmälninga men "det var inte nog att gå på" så jag och Pär tog med oss 2 goda vänner och satte oss i en bil. vi väntade utan för en lokal som vi vet att han brukade vara i. När han komm ut så gick han förbi bilen som vi satt i. Jag pär och en av kompisarna tog en stor säck och klev ut bakom honom, vi smög fram och slängde säcken över huvudet och drog in han i baksätet. Vi körde ut honom i skogen utan att säga nogot. Vi lyfte ut honom och tog av honom alla kläder utom kalsongerna. Sen sa en utav våra kompisar åt honom att något i stilen med " Vi kommer inte vara lika snälla nästa gång om du inte slutar hänga efter Elin" Vi hoppade in i bilen och körde därifrån. Sen har inget hänt, och det var 8 månader sen. Så det är nog lungt. Och Elin har inte haft några problem

Fotnot: Alla namn är fiktionella.

Soad_token

Woah, borde polisen inte har gjort något åt det där? :huh:

Poliserna i Sverige alltså...

Nivå 4 · Lärling Moderator

Vi säger så här...pojkvännen var inte sådär jätte laglig i vad det gäller andra saker heller, så ju mindre polisen bryde sig om honom desto bättre för honom.

Soad_token

29 Nov 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Vi säger så här...pojkvännen var inte sådär jätte laglig i vad det gäller andra saker heller, så ju mindre polisen bryde sig om honom desto bättre för honom.

Soad_token

Spelar ingen roll, poliserna ska ingripa på sådana tillfällen, värkar ju f*n inte som dem bryr sig än om lönen...

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in