mitt sämsta köp var. seek and destroy. ett spel för 99:- småtöntigt. jag tröttnade på det direkt.
Vilket Är Ert Sämsta Inköp Av Spel Till Ps2?
Sky Odyssey, var inte ens värt dem 49 man fick det för.
Kessen 1 var absolut inte värt 49:-!
↗ till inläggetKessen 1 var absolut inte värt 49:-!
jo..det va ju lite tråkigt ibland. fast det va bra film scener. fast väldigt enformigt.
↗ till inläggetmitt sämsta köp var. seek and destroy. ett spel för 99:- småtöntigt. jag tröttnade på det direkt.
är du galen, det är ju skit kul :P. har varvat det typ 4 gånger nu. rekomenderar :D
andra världskriget fast alla är fordon.
*oj glömde säga mitt sämsta :P
Final Fantasy X-2..sjukt tråkigt..spelat 1 gång bara. ingen aning om vad det kostade. va nog ta tre betala för 2 erbjudande.*
Final Fantasy X man attackera varsin gång värsta tråkigt fighting system!
Snowboard racer 2
Skjukt tråkit. Det enda bra var att köra mot snögubben som man ska köra på typ 3 ggr för att vinna. Min syrra älskade det.
pilot down är helt cp skadat det är skrat retande :lol:
Hm, Headhunter.
This is football 2005
↗ till inläggetFinal Fantasy X man attackera varsin gång värsta tråkigt fighting system!
de e skit kul och man går inte varsin gång man vår white magic så kan man lära sig haste. och då kan man göra attacker oftare eller så gör man slow. j*vla mongo
vem f*n anmälde mej?!!
↗ till inläggetman måste nog gilla den sortens spel för att uppskatta FFX, jag älskar spelet :DFinal Fantasy X man attackera varsin gång värsta tråkigt fighting system!
men det största spelmisstaget till ps2 heter harry potter och hemligheternas kammare, så hilmla askasst
Family guy viedo game från början var det lite roligt nu är det bara skit betalade 149 för det
Evil Twin. fy f*n asså.
worms 3 :D
skit tråkigt
japp worms är tråkigt.
Sky Odyssey <_<
Quake 3 Revelution skit kasst spel.
Det är så tråkigt så jag bryr mig inte ens om stavningen...
↗ till inläggetdå moste det vara tråkigt!Quake 3 Revelution skit kasst spel.
Det är så tråkigt så jag bryr mig inte ens om stavningen...
jumanji sög typ rutten äppelskrutt!