💬
Logga in
Fuska.se

Guildwars 2

33 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag hade hellre sett det med månadskostnad.

lol dummaste jag nånsin läst...

om du nu vill betala så kan du skicka en check till mig istället...

du tjänar absolut inget på att du har en månads kostnad men du tjänar massor på det.

gw - känslan kommer nog vara kvar ;)

annars så kan man ju bara lira lite gw 1 istället ^^

de kommer väl fortfarande jobba på gw 1?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag hade hellre sett det med månadskostnad.

lol dummaste jag nånsin läst...

om du nu vill betala så kan du skicka en check till mig istället...

du tjänar absolut inget på att du har en månads kostnad men du tjänar massor på det.

Men snälla, tänk innan du skriver korkade inlägg. Självklart tjänar spelarna på att ha månadskostnad. Spelet kan förbättras i form av patchar på en helt annan nivå än om spelet inte kostar i månaden.
Nivå 1 · Novis

Jaadu, servrar kommer vara fulla om de inte får tillräklit med pengar att köpa nya ( Mr.Obvius FTW ) så det kommer lagga ganska hårt.

PS Blizzard? giriga? vad gör man inte för att få pengar som man gör pengar av?

Nivå 6 · Fuskare

nuvarande gw har inga särskilda server problem. visst gw 2 kommer kanske få lite fler spelare men ändå.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jaja, fortsätt ignorera mina inlägg bara. Eller har du kanske slut på motargument?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #26

Jo dom kommer fortsätta serva 1:an

↗ till inlägget

Jaja, fortsätt ignorera mina inlägg bara. Eller har du kanske slut på motargument?

Svårt för honom att svara när han är offline.

Men båda har rätt.

Senast ändrad:

4 Dec 2007
Nivå 4 · Lärling

Kollade runt på spelbutiken.se och hittade ett spel som heter The Guild 2, är det kanske nån slags demo-verision på Guild Wars 2? :huh: http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=pc1492

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #28
↗ till inlägget

Kollade runt på spelbutiken.se och hittade ett spel som heter The Guild 2, är det kanske nån slags demo-verision på Guild Wars 2? :huh: http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=pc1492

Det är ett helt annat spel. Det har funnits på markanden i några år.

5 Dec 2007

meh baa kmr det en 2.a? ja har ju precis bestället Guild Wars Nightfall.. va jobbigt när släpps de här då?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #30
↗ till inlägget

meh baa kmr det en 2.a? ja har ju precis bestället Guild Wars Nightfall.. va jobbigt när släpps de här då?

Du kan ta det lungt minst 2 år till.Så du har gått om tid att spela NF

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Oh så bra =D ty för svar,

kmr nog hinna tröttna på det också lagom till 2.an kmr de e ju bra

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #32
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Oh så bra =D ty för svar,

kmr nog hinna tröttna på det också lagom till 2.an kmr de e ju bra

Ja får man hoppas.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag tror inte att det kommer ta 2 år eftersom att betan ska komma ut 2008/2009, så betan kommer antagligen sommar/höst. Och spelet nån gång under början av 2009.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #34
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag tror inte att det kommer ta 2 år eftersom att betan ska komma ut 2008/2009, så betan kommer antagligen sommar/höst. Och spelet nån gång under början av 2009.

Yup men kommer betan 2009 kommer GW2 antagligen på vintern altså nästan exakt 2 år.

Detta är inte ens säkert då det lika bra kan släppas 2010

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in