Nej.
Klarar Jag Crysis Grafik
Sant! En pentium 3.4 ghz och ett nvidia 7900 klarar defenetivt inte crysis på max helt laggfritt men det är ju necromancer som postat det så det borde ju förklara det mesta.
Ont: Du kommer inte klara crysis utan lagg, rekommenderar att du sparar ihop till en ny data eller dumpar crysis som enligt mig är ett mediokert spel.
↗ till inläggetDet där måste väl vara skitsnack? :/ http://alienware.se/product_detail_Pages/a...ode=SKU-DEFAULT↗ till inläggetNej, det går inte. Det finns INGEN och då menar jag ingen, lyssna nu barn, ingen, (glömde jag ingen?) dator som klarar att maxa Crysis i dagsläget.vår data klarar Crysis på högsta helt laggfritt!
Jag rekommenderar 2GB RAM, 3.4GHz, 512MB 7900GTX NVIDIA
Det rekommenderar jag! (men vi har mycket bättre data än detta!)
Sen skulle det vara roligt att höra hur "otroligt grym" din dator nu är.
Har inte kollat upp speccen men med alienwares bästa dator borde det gå.
↗ till inläggetDet där måste väl vara skitsnack? :/ http://alienware.se/product_detail_Pages/a...ode=SKU-DEFAULT↗ till inläggetvår data klarar Crysis på högsta helt laggfritt!
Nej, det går inte. Det finns INGEN och då menar jag ingen, lyssna nu barn, ingen, (glömde jag ingen?) dator som klarar att maxa Crysis i dagsläget.
Nej, det går inte. Inte ens med dubbla Ultrakort (kraftfullaste kortet idag) går det att spela med Very High @Dx10 med någon AA utan att fps:en sjunker till en ospelbar nivå. När nVidia kommer med dem nya korten i februari börjar vi väl närma oss... Men jag tror knappast att de korten kommer palla Very High med full AA & AF i höga upplösningar med en bra fps.
Sen är det väl inget sådär speciellt med Alienware. De lever mest på sitt häftiga yttre.
Visst. Har bara Win XP så kan bara köra på high settings, men allt är maxat med högsta upplösning, och det är helt laggfritt för mig... Min dator består av:
Geforce 8800GT 512mb
4GB DDR2 800 mhz
Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 ghz
↗ till inläggetDet där måste väl vara skitsnack? :/ http://alienware.se/product_detail_Pages/a...ode=SKU-DEFAULT↗ till inläggetvår data klarar Crysis på högsta helt laggfritt!
Nej, det går inte. Det finns INGEN och då menar jag ingen, lyssna nu barn, ingen, (glömde jag ingen?) dator som klarar att maxa Crysis i dagsläget.
Laggfritt javisst men på en stabil och bra fps? Tror det är där skon klämmer.
asså, med tanke på att spel-utvecklarna måste ha testat very high-inställningarna efter buggar osv så måste det ju helt enkelt gå att maxxa. lol
↗ till inläggetSjälvklart, i Dx9 är det inga problem. Har förresten en liknande burk.Visst. Har bara Win XP så kan bara köra på high settings, men allt är maxat med högsta upplösning, och det är helt laggfritt för mig... Min dator består av:
Geforce 8800GT 512mb
4GB DDR2 800 mhz
Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 ghz