💬
Logga in
Fuska.se

Officiel Call Of Duty 4 : Modern Warfare Tråd

33 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Vad tycker ni om Call of duty 4 : Modern Warfare? Diskutera. Säg gärna vilken rank ni är.

Jag tycker att den äger! Ganska enkelt att få archivment, grafiken ägde, men dåligt att den bara funkar i pal 60. Jag är rank 11, kommer inte ihåg vad den heter...

Nivå 5 · Fuskare

jag ranka mig 1 till typ 25 på mindre en 2 timmar, blev ganska chockad själv när jag sprang runt och döda döda döda utan att ens dö själv under vissa matcher, inte för att skrytta .

Riktigt bra spel, indeed för lätta achivments gillar den där, när man går upp för en trappa så blir sin kompis attackerad och han och en terroris slås med vapen så dödar man terrorsien så får man en achivments jag blir bara "uhh NAJS" :D

jag är i rank 49. ps. CALL OF DUTY 5 SLÄPPS NÄSTA ÅR!

7 Dec 2007
Nivå 7 · Fuskare

lvl 53 (350 exp kvar till 54 xP)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Uppdraget i Chernobyl är något av det bästa jag varit med om i spelväg! Slutet är också riktigt skönt. Har det i och för sig till PC men jag tror att jag kan titta in här ändå. =D Har inte börjat spela så mycket online, ska lira igenom det en gång till först.

Nivå 1 · Novis

Tycker det var onödigt av dom som gjorde spelet att lägga in prestige överhuvudtaget. Det enda man får var extra symboler som ingen bryr sig över ändå :(

Min Rank: Gått in i prestige 1 ggr, lvl 55. Sitter med Red Tiger camo till 6-7 vapen :D

9 Dec 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ska spela detta till jul, om jag får det i julklapp. :)

10 Dec 2007

call of duty 5 och 6 kommer att komma

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tydligen ska de udda numrena i serien bli konsolexlusiva, medan de jämna även kommer till PC. Antagligen håller därför Infinity Ward förhoppningsvis redan på att utveckla del 6 i serien. Tyvärr tror jag att 5:an kommer att bli ganska kass, precis som 3:an. Man får väl hoppas desto mer på 6:an. =D

öö man spelar ju inte cod på dator än då!

Nivå 5 · Fuskare

säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it more

11 Dec 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

öö man spelar ju inte cod på dator än då!

Ehm, det gör man väl, finns ju ganska många fördelar med fps på PC. T.ex mer precist sikte pågrund av musen, istället för autosikte som på konsol. Detta gör i sin tur att multiplayern blir intensivare. Men det är ju bara vad man föredrar mest egentligen.

↗ till inlägget
säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it more
Nej, man kan inte bara vara kvar i det gamla. 3:an blev ju som alla minns väldigt dålig. Första spelet var riktigt bra som följdes upp av tvåan som inte riktigt nådde upp till samma nivå. När tredje spelet i serien kom hade man kört samma grej tre gånger, det blir inte bra. 4:an lyfter ju verkligen serien igen.

Sen ärligt talat, behöver spelvärlden verkligen ett till WW2 spel?

Btw, om du vill spela WW2 verkar ju Brothers in Arms : Hell's Highway bli riktigt bra. Halvlikt CoD, men mer strategi, bättre karaktärer och en hel del nya inslag.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vill ha detta nuuu! :)

12 Dec 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tydligen ska de udda numrena i serien bli konsolexlusiva, medan de jämna även kommer till PC. Antagligen håller därför Infinity Ward förhoppningsvis redan på att utveckla del 6 i serien. Tyvärr tror jag att 5:an kommer att bli ganska kass, precis som 3:an. Man får väl hoppas desto mer på 6:an. =D

Trean levde helt klart inte upp till de höjderna som ettan eller tvåan gjorde, men det var långt ifrån dåligt. Det är det sämsta spelet i serien men fortfarande värt 8 eller 9 i betyg. Dessutom utvecklades av en relativt ny studio som bara sysslat med småprojekt innan.

Call of Duty 3 är det sämsta spelet i Call of Duty serien men det är inte dåligt.

tycker man att 3:an är dålig borde man ju inte få spela ...cod 1:an suger 2:an såder bra 3:an underbar

4:an går inte att förklara hur bra den är. ...

13 Dec 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ettan är ju det bästa i serien!? Antar att du är en av alla ungar som bara bryr sig om grafiken.

orka köta med er halv gamers och bög-en Aircondition

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Usch, jag förstår mig verkligen inte på vissa personer. Jag och käre Stefan diskuterar spel, varpå han inte gillar mina åsikter, och kan då självklart lista ut min sexuella läggning och kallar mig ett skällsord efter denna... Men visst, har man slut på argument så har man. :closedeyes:

Nivå 5 · Fuskare

själv köpte jag aldrig cod3, fast dom sa att den levde upp till multiplayern, med 24 players total, det är riktigt bra för att vara då, vet inte om cod4 tar upp till 24 players fast tror det var 16.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej, man kan inte bara vara kvar i det gamla. 3:an blev ju som alla minns väldigt dålig. Första spelet var riktigt bra som följdes upp av tvåan som inte riktigt nådde upp till samma nivå. När tredje spelet i serien kom hade man kört samma grej tre gånger, det blir inte bra. 4:an lyfter ju verkligen serien igen.

Sen ärligt talat, behöver spelvärlden verkligen ett till WW2 spel?

Btw, om du vill spela WW2 verkar ju Brothers in Arms : Hell's Highway bli riktigt bra. Halvlikt CoD, men mer strategi, bättre karaktärer och en hel del nya inslag.

Jo jag vet, blev svin sur när dom flytta releaset till 2008 :D (på hells highway)
14 Dec 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Behöver faktiskt inte alltid vara dåligt med uppskjutningar, bara de gör något bra av den extra tiden.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in